17-04-2020 13:32
Dzień dobry,
chciałem zgłosić dziwny problem, który dotknął mnie przy płaceniu BLIKiem na stronie operatora płatności PayU, gdzie moje konto było zapamiętane, jako takie, które nie musi podawać kodu BLIK. Przy potwierdzaniu płatności w aplikacji otrzymałem komunikat o błędym PINie. Miało to miejsce wielokrotnie, tak, że zablokowałem sobie konto. Po chwili konto odblokowałem, nie dokonując, żadnych zmian w ustawieniach telefonu (klawiatury) i wszystko działało poprawnie. Czy macie Państwo informację o takich zdarzeniach? Jak można uniknąć taki sytuacji?
18-04-2020 13:56
Jeśli masz zapamiętany sklep to faktycznie nie podajesz kodu Blik ale potwierdzasz transakcję. Zdarza się, że przy potwierdzeniu kod PIN uznawany jest za błędny. Znamy ten problem - pracujemy nad nim 💪
30-05-2020 06:42
30-05-2020 06:52
?
Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |