Re: Odnowienie kwoty wolnej od zajęcia na rachunku - dlaczego nie pierwszego dnia miesiąca?
Rzeczywiście kwota wolna jest odnawiana co miesiąc. Jeśli kwotę wolną masz wykorzystaną w jednym miesiącu (np. 20. dnia), z nowej skorzystasz pierwszego dnia następnego miesiąca. Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jednak tutaj nie mam wglądu do danych w systemie. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - sprawdzimy to dla Ciebie. W tym temacie czatujemy od poniedziałku do piątku, od 8:00 do
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Przekazałam numer zgłoszenia do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie reklamacji. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.
Re: Otwarta bankowość - zlecenia przelewów w ramach systemu ING z konta w Alior Banku.
Nie jesteśmy niestety w stanie określić przybliżonej daty wprowadzenia tej funkcji. Robimy wszystko, żeby to uruchomić jak najszybciej. Prosimy Cię o cierpliwość i zachęcamy do śledzenia naszej strony na bieżąco.
Rzeczywiście ostateczną decyzję staramy się podjąć w ciągu 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów. Na każdym etapie możemy prosić o dostarczenie brakujących dokumentów. Zależy nam, aby to dla Ciebie wyjaśnić dlatego proszę, skontaktuj się ze specjalistą, z którym kompletujesz dokumenty. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pomyślnie.
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
Gosia_1, bartek2708 Chcemy to dla Was wyjaśnić dlatego proszę, skontaktujcie się z naszą infolinią lub na czacie w Moim ING. Podaję numer naszej, całodobowej infolinii - (32) 357 00 69.Ikonę czata znajdziecie na dole strony, po zalogowaniu. Zapraszam Was do kontaktu z nami.
Re: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
Od 1 stycznia 2021 r. obowiązują nowe zasady autoryzacji płatności kartami w Internecie. Zostały one wprowadzone zgodnie z postanowieniami dyrektywy PSD2. Oznacza to, że płacąc w sklepach internetowych i aplikacjach klienci są częściej proszeni o autoryzację transakcji z wykorzystaniem nowych, dodatkowych metod weryfikacji użytkownika karty. Nowe obowiązki pociągnęły za sobą duże zmiany w sposobie
The reason maybe that the transaction limit you have set on the card is too low. Please check it -> Profile-> Settings-> Limits-> Card limits-> Your card-> On the internet. If the limit is sufficient, please call us on +48 32 357 00 69, we will check it in the system.
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Zależy mi, aby to wyjaśnić jednak nie mogę tego zrobić tutaj Jeśli złożyłeś już w tej sprawie reklamację, proszę poczekaj na naszą odpowiedź. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pomyślnie.
W tej sprawie skontaktuj się ze specjalistą, który kompletował dla Ciebie dokumenty do wniosku o kredyt. Specjalista postara się sprawdzić dla Ciebie szczegóły.
Wniosek o pożyczkę będziesz mógł złożyć po okresie próbnym. Dokumenty o jakie Cię poprosimy uzależniamy od rodzaju umowy, jaką podpisałeś z pracodawcą. Jeśli jest to umowa o pracę i pracodawca kieruje Twoje wynagrodzenie na konto u nas, możesz zawnioskować w bankowości internetowej, na podstawie miesięcznych wpływów wynagrodzenia. Na każdym etapie wniosku możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źród
Spotkanie na podpisanie umowy umawia specjalista, który prowadzi wniosek kredytowy. Zwykle trwa to kilka dni. Proszę, w tej sprawie o kontakt z opiekunem wniosku.
Od wczoraj zmagamy się z problemami z działaniem modułu Makler w Moim ING i aplikacji ING Makler Mobile. Ich przyczyną jest awaria kluczowej dla tych aplikacji usługi po stronie zewnętrznego dostawcy. Zależy nam, aby ta funkcjonalność była dostępna i w pełni sprawna dlatego już dziś, od 17:00 planujemy prace technologiczno-serwisowe, które mamy nadzieję rozwiążą problemy. Przepraszamy za utrudnien
Możesz wycofać przelew w złotówkach, który zlecisz do innego banku w Polsce:
-w dni robocze i soboty po godzinie 20:00,
-w dni wolne i święta - przez cały dzień
Na wycofanie przelewu masz czas:
-do północy przed najbliższym dniem roboczym – jeśli odwołujesz przelew zlecony od poniedziałku do czwartku lub w dni wolne i święta,
-do północy przed sobotą – jeśli odwołujesz przelew zlecony w piątek.
Anita3 jeśli analityk nie poprosi Cię o dodatkowe dokumenty, często jest tak, że decyzja ostateczna pojawia się po analizie, czyli po około 16 dniach. Ten czas może się zmienić, w zależności od tego ile w danym okresie mamy wniosków kredytowych. Jeśli mowa o 21 dniach, są to dni kalendarzowe. Do tego czasu podejmujemy decyzję.
Decyzję w takiej sytuacji przekażemy w ciągu 21 dni, od złożenia kompletu dokumentów. Po szczegóły zapraszam Cię do specjalisty z którym je kompletowałeś. Specjalista sprawdzi, na jakim obecnie etapie jest Twój wniosek.
Operat jest ważny do 12 miesięcy, od jego wykonania. Jeżeli chcesz udokumentować wkład własny w postaci wykonanych prac, proszę zaktualizuj operat. Nie musisz dostarczać nowego, wystarczy jego aktualizacja. Weźmiemy pod uwagę wartość po zakończeniu budowy.
Szczegóły przekaże Ci również specjalista, u którego będziesz składał wniosek o kredyt
Podczas analizy dokumentów bierzemy pod uwagę wszystkie już dostarczone dokumenty. Dokładne daty zmiany statusów wniosku możemy dla Ciebie sprawdzić W tym celu zapraszam do kontaktu ze specjalistą, u którego składałeś dokumenty.
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego a skrócone godziny otwarcia placówek
Przyglądamy się wielu rozwiązaniom, które ułatwią, naszym klientom codzienne bankowanie 😊 Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją sugestią w tej sprawie 💪Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.