Odpowiedz

LINK MY ACCOUNT WITH PAYPAL

I'm trying to link my account to paypal, i've done literally everything and the card is linked but i'm still told that i cant transact with the card. what could be the problem?

Odpowiedz
0 Lajków
SHAOKE2241
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 595 wyświetleń)

Re: LINK MY ACCOUNT WITH PAYPAL

The reason maybe that the transaction limit you have set on the card is too low. Please check it -> Profile-> Settings-> Limits-> Card limits-> Your card-> On the internet. If the limit is sufficient, please call us on +48 32 357 00 69, we will check it in the system.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (1 556 wyświetleń)

Re: LINK MY ACCOUNT WITH PAYPAL

Okay. Though the card doesn't even appear in the list of transaction methods.
Odpowiedz
0 Lajków
SHAOKE2241
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (1 508 wyświetleń)

Re: LINK MY ACCOUNT WITH PAYPAL

If you have card in our bank, you'll find it's details in tab My finances/Cards and mobile payments/Card. Then you can check the transactional limits. If it is set on 0 PLN, change it to the higer limit. Then you'll be able to link your card to PayPal.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
270
57
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 463 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy