Samsung S21, Android 14, wersja Android System WebView 128.
Zainstalowana aplikacja Moje ING i przy próbie uruchomienia pojawia się tylko na chwilę pomarańczowe tło i wyrzuca. "Aplikacja Moje ING została zamknięta z powodu błędu. Spróbuj zaktualizować tę aplikację, gdy jej twórca udostępni poprawkę".
Na innym telefonie z Android System WebView w wersji 127 działa. Swoją drogą ciekawe skąd te różn
Tak dla porządku potwierdzam, że udało się odzyskać pieniądze po otwarciu zgłoszenia za pośrednictwem chatu. Czyli jednak ochrona działa i to ogromnie cieszy. Najlepiej jednak działać prewencyjnie i nie dopuszczać do takich sytuacji. Ostrzegam przed wszelkimi super promkami. Nie wszystkie to scam, ale nim zacznie się klikać warto wziąć łyk wody, nabić parę kroków, sprawdzić czy nie ma literówek w
ING ma promocję, która... no w mojej ocenie jest kiepska już z samej nazwy - 200 zł dla aktywnych. Tyle, że aby z niej skorzystać potrzebne jest zaproszenie. A zaproszenia nie dostaną... aktywni. Bo jeszcze by dostali 200 zł. Czyli ING nadal działa na zasadzie: "jak już cię złapaliśmy to starać się nie trzeba". Myślałem, że to fajna akcja promocyjna promująca tych aktywnych, tymczasem jest to zach
Jakich? Szczerych. Nie napiszę Ci konkretnie, bo nie używam danej aplikacji, więc nie wiem jakie wywołuje wrażenia. mPay dla przykładu ostatnio mnie irytuje, ponieważ w zakresie komunikacji wchodzę do autobusu, próbuję kupić bilet i jedyne co aplikacja może mi zaoferować to komunikat, że "przepraszamy, ale zakup biletu nie jest w tej chwili możliwy". Mogę o tym napisać, bo po co kto inny ma instal
Nie jestem programistą, a zdarza mi się tłumaczyć zewnętrzne rozwiązania.
Natomiast jeśli nie korzystają z rozwiązań darmowych (a tak zapewne jest) i licencja im nie pozwala, to podejrzewam są w stanie to zgłosić u producenta aby wprowadził poprawkę.
Jaki powód by nie był - wygląda to niepoważnie. W kontekście banku - wręcz żałośnie i podkopuje zaufanie do instytucji, bo człowiek zadaje sobie pytan
Re.: [SYGESTIA] Pomysł zainspirowany pobytem w niemczech
To daje fajne pole do nadużyć. Jeśli ktoś nie zweryfikuje źródła takiego dokumentu, można podrzucić ofierze taki wygenerowany kod qr ale prowadzący do rachunku słupa. Ciekawe ile osób by wykonało takie przelewy.
Wygoda i bezpieczeństwo to zawsze będą dwa różne bieguny.
I po raz kolejny robię za testera i wskazuję wam błędy. Aczkolwiek od razu podpowiadam - to kiepski pomysł, aby testy przeprowadzać w środowisku produkcyjnym.
Faktycznie da się z jednej zrezygnować, czy były jakieś sytuacje w których udawało się na krzyż?
Ja w sumie tak ostatnio miałem w komunikacji miejskiej. Próbowałem w mPay i ciągle błąd. Wszedłem na apkę z banku i bilet kupiłem bez problemu. Jak faktycznie w kosztach nie ma żadnej różnicy i w miejscach użycia to chyba sobie mPaya podaruję.
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych
A ja ostrzegam przed osobami, które nie ogarniają technologii. Autoryzuje, ale uważa że nie jest bezpiecznie bo nie ma jeszcze jednej autoryzacji. To tak jakby iść do banku, proszą o dowód, a po sprawdzeniu dowodu jeszcze paszport, bo może dowód był fałszywy.
Ktoś z tego korzysta? Jest w stanie podzielić się wrażeniami? Są jakieś koszty dodatkowe? Na ten moment korzystam z mPay, zastanawiam się czy przeskoczyć, co zyskuję, co tracę.
Bank stosuje niepoprawny format daty. Jest on poprawny ale dla tekstów tradycyjnych, tj. DD-MM-YYYY.
W tekstach cyfrowych należy stosować format YYYY-MM-DD. Podstawa? ISO 8601 (międzynarodowa norma określająca zapis daty i czasu). Dodatkowo stosowaniu standardu ISO 8601 w protokołach internetowych poświęcony jest RFC 3339, aczkolwiek tutaj nie tyle chodzi o protokoły co zapis dat w apl
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu
1. W Polsce obowiązuje ustalona hierarchia prawa i regulaminy nie są ważniejsze od ustaw, czy rozporządzeń.
3. Fajnie, że zacytowane zostało Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE). Nie wiem tylko dlaczego od artykułu 6, gdy tymczasem artykuł 5 stanowi:
1. Dane osobowe muszą być:
b) zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach.
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych
Ty naprawdę nie ogarniasz :-D
Korzystasz z U2F i dziwisz się, że trzeba skorzystać z klucza? :-D To nie jest bezsensu. Bezsensu byłoby, gdyby nie było konieczne każdorazowe przyłożenie klucza, bo wtedy cała idea tego zabezpieczenia ległaby w gruzach. Podam ci to na przykładzie strony. Logujesz się do aplikacji. Później kończy się sesja, za jakiś czas logujesz się ponownie i... właśnie zostałeś shak
Jak wspomniałem - sama karta mało istotna, bo są tam grosze, a termin ważności niedługo upływa.
Czy jest szansa na odzyskanie tych pieniędzy w ramach chargebacku? Teoretycznie przed takimi sytuacjami ma chronić ta funkcjonalność. Jednak gdy przyszło co do czego odnoszę wrażenie, że chroni to jedynie w przypadku płatności w "normalnych sklepach". No bo jak udowodnić, że była to jakaś fałszywa stron
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych
> To Ty nie rozumiesz, każdy bank wymaga potwierdzenia przelewu
I co z tego? A jeśli każdy bank będzie wysyłać do ciebie kuriera z chorągiewką na której jest logo banku i on od ciebie będzie brał pisemne potwierdzenie, to uznasz, że ING nie jest bezpieczne bo każdy inny bank tak robi? O poziomie bezpieczeństwa świadczą mechanizmy.
> W ING wyczyszczą Ci konto i dowiesz się o tym dopiero po fakcie
Znajoma osoba najwyraźniej dała się nabrać na jakąś fałszywkę. Wyświetliła jej się oferta Zalando, jakaś okazja, przeniesienie do płatności gdzie wpisała dane karty (wirtualnej). Pierwsza płatność zakończyła się komunikatem błędu. Ponowienie płatności i przeszło. Na maila dostała potwierdzenie, że produkt jest przygotowywany do wysyłki. Ale gdy sama weszła na stronę Zalando to nie znalazła śladu p
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, która implementuje w tym zakresie przepisy unijne. Znajdziemy w niej zasady wykonywania zleceń płatniczych, czyli m.in. właśnie przelewów bankowych.
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych
Nie rozumiesz. Skoro na etapie logowania udowodniono, że ty to ty, to po co chcesz jeszcze dodatkowo autoryzować przelew? Ja nie korzystam z U2F, więc nie ma pewności czy ktoś nie obszedł zabezpieczeń przy logowaniu - stad sms. A korzystamy z jednego ING.
Poza tym wątpię po moim przelewie, ponieważ nawet autoryzacja nie pomogła przelać większej kwoty. Limit dzienny przekroczony i koniec. Pewnie mu