20-07-2024 16:42
Cześć.
Ktoś z tego korzysta? Jest w stanie podzielić się wrażeniami? Są jakieś koszty dodatkowe?
Na ten moment korzystam z mPay, zastanawiam się czy przeskoczyć, co zyskuję, co tracę.
20-07-2024 21:27
Nic nie tracisz, zyskujesz potencjalnie jedną aplikację mniej w telefonie. Nie ma żadnych dodatkowych opłat.
21-07-2024 20:16
Faktycznie da się z jednej zrezygnować, czy były jakieś sytuacje w których udawało się na krzyż?
Ja w sumie tak ostatnio miałem w komunikacji miejskiej. Próbowałem w mPay i ciągle błąd. Wszedłem na apkę z banku i bilet kupiłem bez problemu. Jak faktycznie w kosztach nie ma żadnej różnicy i w miejscach użycia to chyba sobie mPaya podaruję.
21-07-2024 22:38
Ale czemu masz z czegoś rezygnować? Używasz tej aplikacji którą w danej chwili otworzysz i tyle.
Różnice w miejscach będą ponieważ mPay to mPay, a ING korzysta z usług Mobilet.
22-07-2024 17:53
Tu apka, tam apka... dużo tego już u mnie
A funkcjonalności niektórych (i zasięgi) się pokrywają.
Dzięki. Jeśli jeszcze ktoś chce się podzielić wrażeniami proszę bez krępacji ![]()
22-07-2024 21:48
Ale jakich jeszcze opisów wrażeń oczekujesz? Korzystaj z tej aplikacji, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.
24-07-2024 19:19
Jakich? Szczerych. Nie napiszę Ci konkretnie, bo nie używam danej aplikacji, więc nie wiem jakie wywołuje wrażenia. mPay dla przykładu ostatnio mnie irytuje, ponieważ w zakresie komunikacji wchodzę do autobusu, próbuję kupić bilet i jedyne co aplikacja może mi zaoferować to komunikat, że "przepraszamy, ale zakup biletu nie jest w tej chwili możliwy". Mogę o tym napisać, bo po co kto inny ma instalować apkę, aby czytać ten sam komunikat?
24-07-2024 19:42
Nie zrozumiałeś mnie
Pytałem Cię po co Ci wrażenia innych osób z użytkowania apki ING do kupowania biletów. To u każdego działa tak samo.
Jeżeli masz problemy z mPay'em to używaj apki ING i tyle. Lub nawet jakiegoś innego SkyCash'a, czy co dla Ciebie będzie najwygodniejsze.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |