04-09-2024 10:15
Proszę, sprawdź , czy możesz pobrać nowszą wersję Google Chrome oraz Android System WebView. Jeśli po podniesieniu wersji tych aplikacji problem nadal występuje, to proszę jeszcze o wyczyszczenie ich danych.
Odpowiadając na Twoje drugie pytanie, to te aplikacje (w zależności od wersji Androida) są niezbędne do poprawnego korzystania z Mojego ING.
Jeśli to nie pomoże, to proszę zgłoś nam tę sprawę na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii
09-09-2024 09:33
Update - udało się rozwiązać problem na Androidzie 9.
Okazało się że istnieją równolegle 2 wersje Android System Webview:
- Android System Webview, wersja 66.0... zainstalowany domyślnie na moim Androidzie 9 (niepołączony z nowymi wersjami w Google App Store), którego w żaden sposób nie da się aktualizować ani odinstalować - należy go wyłączyć;
- Android System Webview, aktualna wersja 128.0..., który można pobrać z Google App Store po wyszukaniu przez przeglądarkę, jak wytłumaczył powyżej @Mortyu.
Podsumowując - w starszych Androidach trzeba ręcznie zainstalować nową wersję Android System Webview i wyłączyć starą (są widoczne na liście zainstalowanych aplikacji w ustawieniach telefonu jako niezależne aplikacje - o tej samej nazwie, ale z różnymi ikonami ¯\_(ツ)_/¯).
09-09-2024 19:16
Samsung S21, Android 14, wersja Android System WebView 128.
Zainstalowana aplikacja Moje ING i przy próbie uruchomienia pojawia się tylko na chwilę pomarańczowe tło i wyrzuca. "Aplikacja Moje ING została zamknięta z powodu błędu. Spróbuj zaktualizować tę aplikację, gdy jej twórca udostępni poprawkę".
Na innym telefonie z Android System WebView w wersji 127 działa. Swoją drogą ciekawe skąd te różnice w wersji. Na tym 127 jak wchodzę do sklepu nie mam aktywnej opcji aktualizacji.
09-09-2024 21:02
Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.
10-09-2024 21:09
Aplikacja jest projektowana i optymalizowana na używanie jej w normalnym środowisku bazowym Androida, a nie w kontenerach aplikacyjnych jakimi jest sejf. Nie mamy dostępu do informacji jak działa sejf i co wykorzystuje. Nie zalecamy korzystania z naszej aplikacji w sejfie. Nie możemy odpowiadać również za stabilność aplikacji w tym kontenerze i jej bezpieczeństwo. Nie zapewniamy też, że aplikacja będzie w tym miejscu działać.
Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.
Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można
... 06-10-2024