Odpowiedz

Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Proszę, sprawdź , czy możesz pobrać nowszą  wersję Google Chrome oraz Android System WebView. Jeśli po podniesieniu wersji tych aplikacji problem nadal występuje, to proszę jeszcze o wyczyszczenie ich danych.

Odpowiadając na Twoje drugie pytanie, to te aplikacje (w zależności od wersji Androida) są niezbędne do poprawnego korzystania z Mojego ING.

 

Jeśli to nie pomoże, to proszę zgłoś nam tę sprawę na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
181
71
04-09-2015
Wiadomość 11 z 15 (614 wyświetleń)

Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Update - udało się rozwiązać problem na Androidzie 9.

 

Okazało się że istnieją równolegle 2 wersje Android System Webview:

- Android System Webview, wersja 66.0... zainstalowany domyślnie na moim Androidzie 9 (niepołączony z nowymi wersjami w Google App Store), którego w żaden sposób nie da się aktualizować ani odinstalować - należy go wyłączyć;

- Android System Webview, aktualna wersja 128.0..., który można pobrać z Google App Store po wyszukaniu przez przeglądarkę, jak wytłumaczył powyżej @Mortyu.

 

Podsumowując - w starszych Androidach trzeba ręcznie zainstalować nową wersję Android System Webview i wyłączyć starą (są widoczne na liście zainstalowanych aplikacji w ustawieniach telefonu jako niezależne aplikacje - o tej samej nazwie, ale z różnymi ikonami ¯\_(ツ)_/¯).

Winfryda
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
06-08-2024
Wiadomość 12 z 15 (515 wyświetleń)

Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Samsung S21, Android 14, wersja Android System WebView 128. 

 

Zainstalowana aplikacja Moje ING i przy próbie uruchomienia pojawia się tylko na chwilę pomarańczowe tło i wyrzuca. "Aplikacja Moje ING została zamknięta z powodu błędu. Spróbuj zaktualizować tę aplikację, gdy jej twórca udostępni poprawkę".

 

Na innym telefonie z Android System WebView w wersji 127 działa. Swoją drogą ciekawe skąd te różnice w wersji. Na tym 127 jak wchodzę do sklepu nie mam aktywnej opcji aktualizacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 13 z 15 (481 wyświetleń)

Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 14 z 15 (462 wyświetleń)

Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja jest projektowana i optymalizowana na używanie jej w normalnym środowisku bazowym Androida, a nie w kontenerach aplikacyjnych jakimi jest sejf. Nie mamy dostępu do informacji jak działa sejf i co wykorzystuje. Nie zalecamy korzystania z naszej aplikacji w sejfie. Nie możemy odpowiadać również za stabilność aplikacji w tym kontenerze i jej bezpieczeństwo. Nie zapewniamy też, że aplikacja będzie w tym miejscu działać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 15 z 15 (397 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy