04-09-2024 10:15
Proszę, sprawdź , czy możesz pobrać nowszą wersję Google Chrome oraz Android System WebView. Jeśli po podniesieniu wersji tych aplikacji problem nadal występuje, to proszę jeszcze o wyczyszczenie ich danych.
Odpowiadając na Twoje drugie pytanie, to te aplikacje (w zależności od wersji Androida) są niezbędne do poprawnego korzystania z Mojego ING.
Jeśli to nie pomoże, to proszę zgłoś nam tę sprawę na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii
09-09-2024 09:33
Update - udało się rozwiązać problem na Androidzie 9.
Okazało się że istnieją równolegle 2 wersje Android System Webview:
- Android System Webview, wersja 66.0... zainstalowany domyślnie na moim Androidzie 9 (niepołączony z nowymi wersjami w Google App Store), którego w żaden sposób nie da się aktualizować ani odinstalować - należy go wyłączyć;
- Android System Webview, aktualna wersja 128.0..., który można pobrać z Google App Store po wyszukaniu przez przeglądarkę, jak wytłumaczył powyżej @Mortyu.
Podsumowując - w starszych Androidach trzeba ręcznie zainstalować nową wersję Android System Webview i wyłączyć starą (są widoczne na liście zainstalowanych aplikacji w ustawieniach telefonu jako niezależne aplikacje - o tej samej nazwie, ale z różnymi ikonami ¯\_(ツ)_/¯).
09-09-2024 19:16
Samsung S21, Android 14, wersja Android System WebView 128.
Zainstalowana aplikacja Moje ING i przy próbie uruchomienia pojawia się tylko na chwilę pomarańczowe tło i wyrzuca. "Aplikacja Moje ING została zamknięta z powodu błędu. Spróbuj zaktualizować tę aplikację, gdy jej twórca udostępni poprawkę".
Na innym telefonie z Android System WebView w wersji 127 działa. Swoją drogą ciekawe skąd te różnice w wersji. Na tym 127 jak wchodzę do sklepu nie mam aktywnej opcji aktualizacji.
09-09-2024 21:02
Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.
10-09-2024 21:09
Aplikacja jest projektowana i optymalizowana na używanie jej w normalnym środowisku bazowym Androida, a nie w kontenerach aplikacyjnych jakimi jest sejf. Nie mamy dostępu do informacji jak działa sejf i co wykorzystuje. Nie zalecamy korzystania z naszej aplikacji w sejfie. Nie możemy odpowiadać również za stabilność aplikacji w tym kontenerze i jej bezpieczeństwo. Nie zapewniamy też, że aplikacja będzie w tym miejscu działać.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |