No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
No dajcie spokój - tym razem nie mogę przelać swoich własnych pieniędzy z mojego konta firmowego na prywatne (Moje ING), bo w bankowości internetowej jest komunikat "Mamy problem techniczny". Kręci, kręci, mieli i mieli i nie pozwoli nawet otworzyć formularza przelewu. Co to ma w ogóle być? Słabizna. Pamiętacie takie hasło "masz to jak w banku"? Dzisiaj jak widać jest ono bez sensu.
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
Dzisiaj zalogowałem się do bankowości internetowej ING Business, gdzie od razu przywitał mnie czerwony komunikat "Wystąpił błąd". Świetnie. Chcę sprawdzić "Warunki do spełnienia", ponieważ jutro wyjeżdżam na urlop i chciałem spełnić ewentualne warunki, które przypadają w tym okresie - oczywiście otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd" i nie widzę żadnych warunków (nawet tych, które są z przyszłości -
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
No cóż, to macie chyba strasznego pecha, ponieważ częstotliwość występowania problemów zarówno w aplikacji Moje ING, jak i Moje ING Business oraz w serwisach bankowości internetowej (zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych) w ostatnim czasie jest ogromna. Niestety tak się składa, że mam do czynienia z tymi systemami w wielu różnych firmach (od małych po bardzo duże) i o ile w latach
Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
Dzień dobry.
Ostatnio dość często spotykam w bankowości internetowej ING taką sytuację jak w załączonym pliku, czyli: "Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów. Nie masz produktów w naszym banku". Czy mam rozumieć, że informatycy w ING kolejny raz coś pogmerali w systemie i poszli na ryby?
Kiedyś polecałem ten system każdemu, gdyż moim zdaniem był bardzo intuicyjny i
Ciekawostka - przed chwilą logowałem się do Mojego ING i prawidłowo zadziałało uzupełnianie nazwy użytkownika oraz hasła. Przy drugiej próbie było również poprawnie. Natomiast w ING Business nadal nie działa.
U mnie już od dawna częściowo nie działa, tzn. nazwę użytkownika muszę kopiować do schowka i wklejać na formularz, natomiast uzupełnianie hasła działa mi prawidłowo. W ING Business też mi nie działa uzupełnianie nazwy użytkownika.
@websafe Zgłaszałem już to wcześniej do Bitwardena. Natomiast o ile dobrze pamiętam, to randomowe ciągi były poprzednio w ID pola, a nie w jego nazwie i u mnie nadal tak samo to wygląda:
Jak w temacie. Skoro obsługa menedżerów haseł została zablokowana, to proponuję umożliwić korzystanie z passkeys, co jest wygodniejsze i bezpieczniejsze od nazwy użytkownika i hasła.
Tu nawet nie chodzi o to czy hasło jest maskowane czy nie. Chodzi o to, że konstrukcja nowego formularza uniemożliwia normalne korzystanie z menedżera haseł, a co za tym idzie bezpieczeństwo zostało w ten sposób znacznie zmniejszone. Dzięki takiemu fantastycznemu podejściu część użytkowników ustawi dużo prostsze hasła, a część użytkowników użyje takiego samego hasła, którego używa gdzie indziej. B
Mnie to wkurza do tego stopnia, że zacząłem zastanawiać się jak obejść to bezsensowne rozwiązanie. Nie mam aktualnie na to więcej czasu, ale dla tych co lubią kombinować (ekran z loginem): document.querySelector("#layout-region > div > login-subapp").shadowRoot.querySelector("div > main > provider-login-content").shadowRoot.querySelector('[data-tag-name="login-form"]').shadowRoot.querySelector('[da...
Popieram. Miały być ułatwienia, a są utrudnienia. Tak samo jak Ty ze względu na blokadę menedżera haseł zostałem ZMUSZONY do zmiany hasła na SŁABSZE. Czy tak wg ING ma wyglądać dbanie o bezpieczeństwo? Przy okazji: przy mojej prędkości wpisywania znaków z klawiatury podczas ręcznego uzupełniania tego maskowanego hasła formularz ING gubi znaki (zostają puste pola). Żeby to prawidłowo uzupełnić muszę...
Zgadza się, w ING Business to działa, jednak w tamtym systemie możliwości są nieporównywalnie większe, takie jak chociażby Webservice (używam w spółkach z o.o. i działa rewelacyjnie). Tutaj mówimy zaledwie o obsłużeniu przelewów typu MPP, bez czego w zasadzie import przelewów nie ma większego sensu i zmusza nas do tracenia czasu na niepotrzebne wklepywanie przelewów do systemu. Równie dobrze można
Proszę o udostępnienie możliwości importowania przelewów typu Split Payment w formacie Elixir-0 (albo dowolnym innym) dla posiadaczy kont firmowych w systemie Moje ING - zaznaczam, że przygotowywanie przelewów typu Split Payment (MPP) jest to wymagane przez prawo, więc nie przemawia do mnie odpowiedź typu "klienci nie zgłaszają takiej potrzeby", którą widziałem w innych wątkach. Banki
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir?
Proszę o dopisanie kolejnego użytkownika, który jest zdziwiony brakiem takiej funkcjonalności i zmuszony do wykonywania niepotrzebnej, ręcznej roboty. Rozumiem, że klienci biznesowi (duże firmy) mają zazwyczaj więcej przelewów (więc dostali taką funkcjonalność), ale to nie oznacza, że osoby fizyczne prowadzące działalność mają za karę klepać przelewy ręcznie i zatwierdzać każdy przelew pojedynczo.