O pit

pit
14 Polubień
0 Rozwiązań
18 Postów
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?

0
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
No dajcie spokój - tym razem nie mogę przelać swoich własnych pieniędzy z mojego konta firmowego na prywatne (Moje ING), bo w bankowości internetowej jest komunikat "Mamy problem techniczny". Kręci, kręci, mieli i mieli i nie pozwoli nawet otworzyć formularza przelewu. Co to ma w ogóle być? Słabizna. Pamiętacie takie hasło "masz to jak w banku"? Dzisiaj jak widać jest ono bez sensu.
1
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Dzisiaj zalogowałem się do bankowości internetowej ING Business, gdzie od razu przywitał mnie czerwony komunikat "Wystąpił błąd". Świetnie. Chcę sprawdzić "Warunki do spełnienia", ponieważ jutro wyjeżdżam na urlop i chciałem spełnić ewentualne warunki, które przypadają w tym okresie - oczywiście otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd" i nie widzę żadnych warunków (nawet tych, które są z przyszłości -

...
0
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

No cóż, to macie chyba strasznego pecha, ponieważ częstotliwość występowania problemów zarówno w aplikacji Moje ING, jak i Moje ING Business oraz w serwisach bankowości internetowej (zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych) w ostatnim czasie jest ogromna. Niestety tak się składa, że mam do czynienia z tymi systemami w wielu różnych firmach (od małych po bardzo duże) i o ile w latach

...
0
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Dzień dobry.

 

Ostatnio dość często spotykam w bankowości internetowej ING taką sytuację jak w załączonym pliku, czyli: "Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów. Nie masz produktów w naszym banku". Czy mam rozumieć, że informatycy w ING kolejny raz coś pogmerali w systemie i poszli na ryby?

Kiedyś polecałem ten system każdemu, gdyż moim zdaniem był bardzo intuicyjny i

...
5
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Ciekawostka - przed chwilą logowałem się do Mojego ING i prawidłowo zadziałało uzupełnianie nazwy użytkownika oraz hasła. Przy drugiej próbie było również poprawnie. Natomiast w ING Business nadal nie działa.

3
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

U mnie już od dawna częściowo nie działa, tzn. nazwę użytkownika muszę kopiować do schowka i wklejać na formularz, natomiast uzupełnianie hasła działa mi prawidłowo. W ING Business też mi nie działa uzupełnianie nazwy użytkownika.

4
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Znowu przestało działać - tym razem nie można automatycznie uzupełnić loginu... Po co ktoś to ciągle rusza po stronie ING?

3
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

@websafe Zgłaszałem już to wcześniej do Bitwardena. Natomiast o ile dobrze pamiętam, to randomowe ciągi były poprzednio w ID pola, a nie w jego nazwie i u mnie nadal tak samo to wygląda:

<input slot="input" class="form-control" id="ing-input-5226-gds1d1yjvw" aria-invalid="false" aria-labelledby="label-ing-input-5226-gds1d1yjvw label-ing-form-5225-1sbhlp1cr2" aria-describedby="help-text-ing-input-52
...
11
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

@MateuszF Dzięki za zajęcie się tematem. Bitwarden nadal nie działa, zarówno w przypadku formularza loginu jak i hasła.

14
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Moja propozycja dotycząca obsługi logowania za pomocą passkeys:

https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Logowanie-za-pomoc%C4%85-passkeys/m-p/42247 

Wygodniej, bezpieczniej, nowocześniej. Zapraszam do lajkowania - może gdy odpowiednio dużo osób będzie się tego domagać, to ING to zauważy Emotikon: Szczęśliwy

0
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Logowanie za pomocą passkeys

Jak w temacie. Skoro obsługa menedżerów haseł została zablokowana, to proponuję umożliwić korzystanie z passkeys, co jest wygodniejsze i bezpieczniejsze od nazwy użytkownika i hasła.

1
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Tu nawet nie chodzi o to czy hasło jest maskowane czy nie. Chodzi o to, że konstrukcja nowego formularza uniemożliwia normalne korzystanie z menedżera haseł, a co za tym idzie bezpieczeństwo zostało w ten sposób znacznie zmniejszone. Dzięki takiemu fantastycznemu podejściu część użytkowników ustawi dużo prostsze hasła, a część użytkowników użyje takiego samego hasła, którego używa gdzie indziej. B

...
0
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo
Mnie to wkurza do tego stopnia, że zacząłem zastanawiać się jak obejść to bezsensowne rozwiązanie. Nie mam aktualnie na to więcej czasu, ale dla tych co lubią kombinować (ekran z loginem):
document.querySelector("#layout-region > div > login-subapp").shadowRoot.querySelector("div > main > provider-login-content").shadowRoot.querySelector('[data-tag-name="login-form"]').shadowRoot.querySelector('[da...
3
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo
Popieram. Miały być ułatwienia, a są utrudnienia. Tak samo jak Ty ze względu na blokadę menedżera haseł zostałem ZMUSZONY do zmiany hasła na SŁABSZE. Czy tak wg ING ma wyglądać dbanie o bezpieczeństwo?
Przy okazji: przy mojej prędkości wpisywania znaków z klawiatury podczas ręcznego uzupełniania tego maskowanego hasła formularz ING gubi znaki (zostają puste pola). Żeby to prawidłowo uzupełnić muszę...
2
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Zgadza się, w ING Business to działa, jednak w tamtym systemie możliwości są nieporównywalnie większe, takie jak chociażby Webservice (używam w spółkach z o.o. i działa rewelacyjnie). Tutaj mówimy zaledwie o obsłużeniu przelewów typu MPP, bez czego w zasadzie import przelewów nie ma większego sensu i zmusza nas do tracenia czasu na niepotrzebne wklepywanie przelewów do systemu. Równie dobrze można

...
1
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
import przelewów split payment (MPP)

Dzień dobry.

Proszę o udostępnienie możliwości importowania przelewów typu Split Payment w formacie Elixir-0 (albo dowolnym innym) dla posiadaczy kont firmowych w systemie Moje ING - zaznaczam,  że przygotowywanie przelewów typu Split Payment (MPP) jest to wymagane przez prawo, więc nie przemawia do mnie odpowiedź typu "klienci nie zgłaszają takiej potrzeby", którą widziałem w innych wątkach. Banki

...
4
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir?

Proszę o dopisanie kolejnego użytkownika, który jest zdziwiony brakiem takiej funkcjonalności i zmuszony do wykonywania niepotrzebnej, ręcznej roboty. Rozumiem, że klienci biznesowi (duże firmy) mają zazwyczaj więcej przelewów (więc dostali taką funkcjonalność), ale to nie oznacza, że osoby fizyczne prowadzące działalność mają za karę klepać przelewy ręcznie i zatwierdzać każdy przelew pojedynczo.

...
4
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎05-02-2022 14:32
Data ostatnich odwiedzin ‎16-11-2024 12:01
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 18
Łączna liczba otrzymanych Lajków 14
Posty, które lubię