Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?

pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
19
05-02-2022
Wiadomość 51 z 57 (4 203 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Nadal jestem za szybki jak na standardy banku ING. Po wpisaniu 5 znaków ten durny formularz "załapuje" tylko 4 znaki (patrz załącznik). Jest to powtarzalne za każdym razem. To jest właśnie efekt władowania tony kodu w formularz logowania zamiast jakiegoś prostego i bezproblemowo działającego rozwiązania. Dziękujemy bardzo wspaniałemu działowi IT za te wszystkie fantastyczne zmiany, o które nie prosiliśmy. Chyba czas zacząć rozglądać się za innym bankiem, który nie odwala takiego partactwa.

pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
19
05-02-2022
Wiadomość 52 z 57 (4 051 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Ciekawa wiadomość - dzisiaj coś się "zepsuło" w bankowości ING i chwilowo odzyskaliśmy możliwość korzystania z menedżerów haseł (czyli da się tylko ING to blokuje). W załączeniu:

- zrzut ekranu logowania, na którym widać, że formularz logowania zmienił się na trochę inny (awaryjny?) i dzięki temu zostało odblokowane działanie menedżera haseł (Bitwarden)

- zrzut ekranu z serwisu bankowości internetowej, który potwierdza, że w ING "coś poszło nie tak"

P.S. Przy logowaniu macie taki dumny napis "Liczą się ludzie". Czyżby?

pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
19
05-02-2022
Wiadomość 53 z 57 (4 041 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.

Złożyłem więc trzecią reklamację z prośbą, by odpowiedź wysłali listownie. Liczę, że tym razem konieczność poniesienia kosztów przesyłki skłoni ich do pochylenia się nad tematem.

Nie będę wpisywał hasła maskowanego. Koniec kropka. To niebezpieczne.

Odpowiedz
0 Lajków
pharao45
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
12-11-2024
Wiadomość 54 z 57 (3 969 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.

pharao45
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
12-11-2024
Wiadomość 55 z 57 (3 883 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Faktycznie - obejście problemu sposobem z klawiaturą ekranową jest skuteczne (aczkolwiek dość dziwne). Czyli mamy kolejne potwierdzenie, że może to działać normalnie, tylko ktoś w ING nie chce tego umożliwić.

Odpowiedz
0 Lajków
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
19
05-02-2022
Wiadomość 56 z 57 (3 818 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

[ Edytowane ]

To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox - tutaj można pobrać starszą wersję:
Wyłączyłem też automatyczne aktualizowanie wtyczki i będę co jakiś czas sprawdzał, czy ktoś to poprawił Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
damianb1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
13-11-2023
Wiadomość 57 z 57 (2 747 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy