Odpowiedz

Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Nasi szanowni product ownerzy, deweloperzy i decydenci wspaniałej bankowości internetowej ING.

 

Postuluję (jako jeden z wielu głosów na przestrzeni ostatnich lat) -> POZWÓLCIE NAM WYŁĄCZYĆ HASŁO MASKOWANE PRZY LOGOWANIU!

Na pewno doskonale wiecie, że dbający o cyberbezpieczeństwo Użytkownicy korzystają też z menedżerów haseł! A Wy nam za wszelką cenę wciskacie taki przeżytek jak hasło maskowane. 

Wprowadziliście klucze U2F -> SUPER! Kolejny powód, dla którego nie chcę mieć już hasła maskowanego.

Liczę też na waszą konsekwencję - skoro sami takie hasła wycofaliście dla użytkowników biznesowych, by uprościć im życie, to zróbcie też ten krok dla użytkowników indywidualnych!

 

Z pozdrowieniami

MP

MaciejPielok
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
8
14-09-2023
Wiadomość 1 z 25 (49 281 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Dziękujemy za Twoje uwagi. Zapisaliśmy je i przekazaliśmy do zespołu zajmującego się Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
661
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 25 (49 233 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Podpisuję się obiema rękami i nogami!

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
175
49
02-12-2022
Wiadomość 3 z 25 (49 208 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING i PEKAO to chyba jedyne Banki które kl indywidualnym nie pozwalają wyłączyć hasła maskowanego...

Chociaż w ING jest ten jeden plus, że można odpowiednio skonfigurować menedżer haseł i będzie odpowiednio uzupełniał pola, więc większej różnicy nie ma, ale i tak ING powinno dać wybór Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
27
02-04-2023
Wiadomość 4 z 25 (49 131 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jakaś aktualizacja w tym temacie?

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 5 z 25 (46 924 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Tak jest, też na to czekam.
Choć obawiam się, że szanse marne na tą zmianę, podobnie jak na wiekszy limit blik.
Tematy mielone od wielu lat, bez efektu 🤷‍♂️
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 6 z 25 (46 843 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
85
11
19-05-2022
Wiadomość 7 z 25 (46 783 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

W rzeczy samej jest to jakaś kpina. Logowanie do bankowości zajmuje parę minut, bo w te śmieszne pola nie chcą się nawet poprawnie wpisywać znaki, trzeba próbować po kilka razy z groźbą blokady dostępu do każdej nieudanej próbie. Autouzupełnianie nie działa w menedżerze haseł ani dla hasła, ani nawet dla loginu!!!

 

Założyłem nowe konto i jestem w szoku. Jak do końca okresu promocyjnego nic się nie zmieni (tj. do końca września), to trzeba będzie chyba zawinąć się z tego banku z powrotem, bo dlaczego miałbym się z czymś takim męczyć? Zostałem skuszony do otworzenia konta możliwością korzystania z klucza U2F, a tu taka niespodzianka. Jedno wielkie nieporozumienie.

Michalll
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
06-06-2024
Wiadomość 8 z 25 (29 173 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

haha witamy w ING.

 

Wszędzie mam generowane długie hasła, a w ING powtarzane znaki, żeby szybko można było się zalgować. HIT

dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 9 z 25 (29 155 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Przekazaliśmy te opinie do odpowiedniej jednostki. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 10 z 25 (29 076 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przewidywany czas analizy i decyzji

Jak długo trwała analiza?

15-06-2025
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy