Odpowiedz

Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Nasi szanowni product ownerzy, deweloperzy i decydenci wspaniałej bankowości internetowej ING.

 

Postuluję (jako jeden z wielu głosów na przestrzeni ostatnich lat) -> POZWÓLCIE NAM WYŁĄCZYĆ HASŁO MASKOWANE PRZY LOGOWANIU!

Na pewno doskonale wiecie, że dbający o cyberbezpieczeństwo Użytkownicy korzystają też z menedżerów haseł! A Wy nam za wszelką cenę wciskacie taki przeżytek jak hasło maskowane. 

Wprowadziliście klucze U2F -> SUPER! Kolejny powód, dla którego nie chcę mieć już hasła maskowanego.

Liczę też na waszą konsekwencję - skoro sami takie hasła wycofaliście dla użytkowników biznesowych, by uprościć im życie, to zróbcie też ten krok dla użytkowników indywidualnych!

 

Z pozdrowieniami

MP

MaciejPielok
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
7
14-09-2023
Wiadomość 1 z 16 (39 732 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Dziękujemy za Twoje uwagi. Zapisaliśmy je i przekazaliśmy do zespołu zajmującego się Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
652
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 16 (39 684 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Podpisuję się obiema rękami i nogami!

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
45
02-12-2022
Wiadomość 3 z 16 (39 659 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING i PEKAO to chyba jedyne Banki które kl indywidualnym nie pozwalają wyłączyć hasła maskowanego...

Chociaż w ING jest ten jeden plus, że można odpowiednio skonfigurować menedżer haseł i będzie odpowiednio uzupełniał pola, więc większej różnicy nie ma, ale i tak ING powinno dać wybór Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
27
02-04-2023
Wiadomość 4 z 16 (39 582 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jakaś aktualizacja w tym temacie?

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 5 z 16 (37 375 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Tak jest, też na to czekam.
Choć obawiam się, że szanse marne na tą zmianę, podobnie jak na wiekszy limit blik.
Tematy mielone od wielu lat, bez efektu 🤷‍♂️
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 6 z 16 (37 294 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
81
11
19-05-2022
Wiadomość 7 z 16 (37 234 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

W rzeczy samej jest to jakaś kpina. Logowanie do bankowości zajmuje parę minut, bo w te śmieszne pola nie chcą się nawet poprawnie wpisywać znaki, trzeba próbować po kilka razy z groźbą blokady dostępu do każdej nieudanej próbie. Autouzupełnianie nie działa w menedżerze haseł ani dla hasła, ani nawet dla loginu!!!

 

Założyłem nowe konto i jestem w szoku. Jak do końca okresu promocyjnego nic się nie zmieni (tj. do końca września), to trzeba będzie chyba zawinąć się z tego banku z powrotem, bo dlaczego miałbym się z czymś takim męczyć? Zostałem skuszony do otworzenia konta możliwością korzystania z klucza U2F, a tu taka niespodzianka. Jedno wielkie nieporozumienie.

Michalll
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
06-06-2024
Wiadomość 8 z 16 (19 624 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

haha witamy w ING.

 

Wszędzie mam generowane długie hasła, a w ING powtarzane znaki, żeby szybko można było się zalgować. HIT

dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 9 z 16 (19 606 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Przekazaliśmy te opinie do odpowiedniej jednostki. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 10 z 16 (19 527 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wynajem długoterminowy samochodu czy leasing?

Pamiętaj, ze rata leasingu może się wydawać niższa niż rata najmu, ale często są to jedynie pozory. W wielu przypadkach leasing oznacza zwiększone koszty ubezpieczenia auta - raz że leasing narzuca wa...

28-01-2025
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy