14-09-2023 14:10
Nasi szanowni product ownerzy, deweloperzy i decydenci wspaniałej bankowości internetowej ING.
Postuluję (jako jeden z wielu głosów na przestrzeni ostatnich lat) -> POZWÓLCIE NAM WYŁĄCZYĆ HASŁO MASKOWANE PRZY LOGOWANIU!
Na pewno doskonale wiecie, że dbający o cyberbezpieczeństwo Użytkownicy korzystają też z menedżerów haseł! A Wy nam za wszelką cenę wciskacie taki przeżytek jak hasło maskowane.
Wprowadziliście klucze U2F -> SUPER! Kolejny powód, dla którego nie chcę mieć już hasła maskowanego.
Liczę też na waszą konsekwencję - skoro sami takie hasła wycofaliście dla użytkowników biznesowych, by uprościć im życie, to zróbcie też ten krok dla użytkowników indywidualnych!
Z pozdrowieniami
MP
15-09-2023 14:24
Dziękujemy za Twoje uwagi. Zapisaliśmy je i przekazaliśmy do zespołu zajmującego się Moim ING.
15-09-2023 18:52
Podpisuję się obiema rękami i nogami!
16-09-2023 23:21
24-01-2024 18:36
Jakaś aktualizacja w tym temacie?
25-01-2024 12:53
25-01-2024 18:44
Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu.
06-06-2024 15:50
W rzeczy samej jest to jakaś kpina. Logowanie do bankowości zajmuje parę minut, bo w te śmieszne pola nie chcą się nawet poprawnie wpisywać znaki, trzeba próbować po kilka razy z groźbą blokady dostępu do każdej nieudanej próbie. Autouzupełnianie nie działa w menedżerze haseł ani dla hasła, ani nawet dla loginu!!!
Założyłem nowe konto i jestem w szoku. Jak do końca okresu promocyjnego nic się nie zmieni (tj. do końca września), to trzeba będzie chyba zawinąć się z tego banku z powrotem, bo dlaczego miałbym się z czymś takim męczyć? Zostałem skuszony do otworzenia konta możliwością korzystania z klucza U2F, a tu taka niespodzianka. Jedno wielkie nieporozumienie.
06-06-2024 17:38
haha witamy w ING.
Wszędzie mam generowane długie hasła, a w ING powtarzane znaki, żeby szybko można było się zalgować. HIT
07-06-2024 10:43
Przekazaliśmy te opinie do odpowiedniej jednostki. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |