Bankowość internetowa

Odpowiedz

Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Nasi szanowni product ownerzy, deweloperzy i decydenci wspaniałej bankowości internetowej ING.

 

Postuluję (jako jeden z wielu głosów na przestrzeni ostatnich lat) -> POZWÓLCIE NAM WYŁĄCZYĆ HASŁO MASKOWANE PRZY LOGOWANIU!

Na pewno doskonale wiecie, że dbający o cyberbezpieczeństwo Użytkownicy korzystają też z menedżerów haseł! A Wy nam za wszelką cenę wciskacie taki przeżytek jak hasło maskowane. 

Wprowadziliście klucze U2F -> SUPER! Kolejny powód, dla którego nie chcę mieć już hasła maskowanego.

Liczę też na waszą konsekwencję - skoro sami takie hasła wycofaliście dla użytkowników biznesowych, by uprościć im życie, to zróbcie też ten krok dla użytkowników indywidualnych!

 

Z pozdrowieniami

MP

MaciejPielok
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
7
14-09-2023
Wiadomość 1 z 16 (37 714 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Dziękujemy za Twoje uwagi. Zapisaliśmy je i przekazaliśmy do zespołu zajmującego się Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
649
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 16 (37 667 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Podpisuję się obiema rękami i nogami!

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 3 z 16 (37 643 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING i PEKAO to chyba jedyne Banki które kl indywidualnym nie pozwalają wyłączyć hasła maskowanego...

Chociaż w ING jest ten jeden plus, że można odpowiednio skonfigurować menedżer haseł i będzie odpowiednio uzupełniał pola, więc większej różnicy nie ma, ale i tak ING powinno dać wybór Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
27
02-04-2023
Wiadomość 4 z 16 (37 567 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jakaś aktualizacja w tym temacie?

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 5 z 16 (35 360 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Tak jest, też na to czekam.
Choć obawiam się, że szanse marne na tą zmianę, podobnie jak na wiekszy limit blik.
Tematy mielone od wielu lat, bez efektu 🤷‍♂️
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 6 z 16 (35 279 wyświetleń)

Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
79
10
19-05-2022
Wiadomość 7 z 16 (35 219 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

W rzeczy samej jest to jakaś kpina. Logowanie do bankowości zajmuje parę minut, bo w te śmieszne pola nie chcą się nawet poprawnie wpisywać znaki, trzeba próbować po kilka razy z groźbą blokady dostępu do każdej nieudanej próbie. Autouzupełnianie nie działa w menedżerze haseł ani dla hasła, ani nawet dla loginu!!!

 

Założyłem nowe konto i jestem w szoku. Jak do końca okresu promocyjnego nic się nie zmieni (tj. do końca września), to trzeba będzie chyba zawinąć się z tego banku z powrotem, bo dlaczego miałbym się z czymś takim męczyć? Zostałem skuszony do otworzenia konta możliwością korzystania z klucza U2F, a tu taka niespodzianka. Jedno wielkie nieporozumienie.

Michalll
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
06-06-2024
Wiadomość 8 z 16 (17 609 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

haha witamy w ING.

 

Wszędzie mam generowane długie hasła, a w ING powtarzane znaki, żeby szybko można było się zalgować. HIT

dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 9 z 16 (17 591 wyświetleń)

Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Przekazaliśmy te opinie do odpowiedniej jednostki. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 10 z 16 (17 512 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy