16-11-2024 11:21
No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?
30-11-2024 14:33
Nadal jestem za szybki jak na standardy banku ING. Po wpisaniu 5 znaków ten durny formularz "załapuje" tylko 4 znaki (patrz załącznik). Jest to powtarzalne za każdym razem. To jest właśnie efekt władowania tony kodu w formularz logowania zamiast jakiegoś prostego i bezproblemowo działającego rozwiązania. Dziękujemy bardzo wspaniałemu działowi IT za te wszystkie fantastyczne zmiany, o które nie prosiliśmy. Chyba czas zacząć rozglądać się za innym bankiem, który nie odwala takiego partactwa.
30-11-2024 16:34
Ciekawa wiadomość - dzisiaj coś się "zepsuło" w bankowości ING i chwilowo odzyskaliśmy możliwość korzystania z menedżerów haseł (czyli da się tylko ING to blokuje). W załączeniu:
- zrzut ekranu logowania, na którym widać, że formularz logowania zmienił się na trochę inny (awaryjny?) i dzięki temu zostało odblokowane działanie menedżera haseł (Bitwarden)
- zrzut ekranu z serwisu bankowości internetowej, który potwierdza, że w ING "coś poszło nie tak"
P.S. Przy logowaniu macie taki dumny napis "Liczą się ludzie". Czyżby?
01-12-2024 17:30
Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią reklamację z prośbą, by odpowiedź wysłali listownie. Liczę, że tym razem konieczność poniesienia kosztów przesyłki skłoni ich do pochylenia się nad tematem.
Nie będę wpisywał hasła maskowanego. Koniec kropka. To niebezpieczne.
04-12-2024 12:01
Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.
05-12-2024 10:34
Faktycznie - obejście problemu sposobem z klawiaturą ekranową jest skuteczne (aczkolwiek dość dziwne). Czyli mamy kolejne potwierdzenie, że może to działać normalnie, tylko ktoś w ING nie chce tego umożliwić.
Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w
... 25-01-2025Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |