Bankowość internetowa

Odpowiedz

Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam

 

Jaka jest szansa na powrót do poprzedniej wersji wyglądu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej? 

Nowa wersja bardzo wydłuża czas wykonywania przelewów, jest totalnie nieintuicyjna. Mając wiele kont oraz celów jest to po prostu niewygodne. 

Mam do czynienia z wieloma bankami w związku z udziałem m.in. w promocjach, i mimo, że zawsze byłem wierny ING - gdzie miałem główne konto, to zaczynam poważnie myśleć o przeniesieniu się do innego banku.

Uważam, że zdecydowana większość zmian w ING jest totalnie nieprzemyślana, oraz niedopracowana na tyle, że czasami zadaje sobie w głowie pytanie czy nie wykonują tego jacyś studenci na 1 roku na zaliczenie.. 

Przykro mi to stwierdzić, specjalnie zakładając aż konto tutaj na forum - że niestety te zmiany to niesamowity strzał w kolano. 

Mam nadzieję, że państwo się opamiętają, wrócimy do poprzedniej wersji - a o tych zmianach po prostu zapomnimy : )

dawidevl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
09-10-2025
Wiadomość 1 z 9 (2 968 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią na opinie naszych klientów. Przekazaliśmy również Twoje zdanie do odpowiedniej jednostki w naszym banku



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
616
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 9 (2 893 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Ja mam dość.. Robię teraz przelewy, mam dość. Zle wpisują się tytuły, nazwy odbiorców podczas ponawiania przelewów, tzn wszystko wpisuje się w jednym ciągu, bez spacji, do tego ten brak estetyki..
Skoro państwo nie chcą nic z tym zrobić to ja po bodajże 13 latach (?) kończę współpracę.

Idę do millenium lub santandera. Pozdrawiam.
dawidevl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
09-10-2025
Wiadomość 3 z 9 (2 438 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - przekażemy sprawę technikom do sprawdzenia. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 4 z 9 (2 362 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie przelewu w komputerze to prawdziwa męczarnia. Poprzedni panel był idealny, czyżby nastąpiła zmiana pracowników odpowiedzialnych za zmiany?
mview
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
2
04-12-2015
Wiadomość 5 z 9 (1 694 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
498
88
18-01-2021
Wiadomość 6 z 9 (1 556 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny, poprzednia wersja była prostsza, po co zmieniać coś co działało idealnie.

Pozdrawiam

woytek179
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-12-2025
Wiadomość 7 z 9 (776 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
649
133
12-04-2017
Wiadomość 8 z 9 (658 wyświetleń)

Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zgadzam się z przedmówcami. Nowy interfejs to mocny krok wstecz (po co "naprawiać" coś co było dobre?). Przy logowaniu w aplikacji mobilnej często widzę biały okno na pół ekranu i czekam, czekam, czekam. Bardzo dziwne wydaje mi się też to, że nie mogę wykonać przelewu z datą przyszłą - wszystko musi być realizowane tu i teraz. No chyba, że utworzę zlecenie stałe i ustawię powtarzanie na 1 raz, ale umówmy się - to jest klasyczny przykład jak to nie powinno być zrobione.
Odpowiedz
0 Lajków
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
19
05-02-2022
Wiadomość 9 z 9 (17 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

2 lata temu w innym wątku prosiłem o wprowadzenie obsługi passkeys. Moderator napisał, że przekazał to dalej. Chyba jednak wpadło do studni. Oczywiście nie podejrzewam osób decyzyjnych w ING, że zamia...

24-12-2025
Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zgadzam się z przedmówcami. Nowy interfejs to mocny krok wstecz (po co "naprawiać" coś co było dobre?). Przy logowaniu w aplikacji mobilnej często widzę biały okno na pół ekranu i czekam, czekam, czek...

24-12-2025
Re.: Logowanie za pomocą passkeys

2 lata później. Passkeys są coraz popularniejsze, ale niestety nie w ING... U2F jest fajne, ale nie każdy będzie chciał nosić ze sobą kolejne klamoty. Natomiast nie podlega dyskusji, że hasło (nawet t...

24-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy