Bankowość internetowa

Odpowiedz

Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam

 

Jaka jest szansa na powrót do poprzedniej wersji wyglądu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej? 

Nowa wersja bardzo wydłuża czas wykonywania przelewów, jest totalnie nieintuicyjna. Mając wiele kont oraz celów jest to po prostu niewygodne. 

Mam do czynienia z wieloma bankami w związku z udziałem m.in. w promocjach, i mimo, że zawsze byłem wierny ING - gdzie miałem główne konto, to zaczynam poważnie myśleć o przeniesieniu się do innego banku.

Uważam, że zdecydowana większość zmian w ING jest totalnie nieprzemyślana, oraz niedopracowana na tyle, że czasami zadaje sobie w głowie pytanie czy nie wykonują tego jacyś studenci na 1 roku na zaliczenie.. 

Przykro mi to stwierdzić, specjalnie zakładając aż konto tutaj na forum - że niestety te zmiany to niesamowity strzał w kolano. 

Mam nadzieję, że państwo się opamiętają, wrócimy do poprzedniej wersji - a o tych zmianach po prostu zapomnimy : )

dawidevl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
09-10-2025
Wiadomość 1 z 8 (2 832 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią na opinie naszych klientów. Przekazaliśmy również Twoje zdanie do odpowiedniej jednostki w naszym banku



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 8 (2 757 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Ja mam dość.. Robię teraz przelewy, mam dość. Zle wpisują się tytuły, nazwy odbiorców podczas ponawiania przelewów, tzn wszystko wpisuje się w jednym ciągu, bez spacji, do tego ten brak estetyki..
Skoro państwo nie chcą nic z tym zrobić to ja po bodajże 13 latach (?) kończę współpracę.

Idę do millenium lub santandera. Pozdrawiam.
dawidevl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
09-10-2025
Wiadomość 3 z 8 (2 302 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - przekażemy sprawę technikom do sprawdzenia. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 4 z 8 (2 226 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie przelewu w komputerze to prawdziwa męczarnia. Poprzedni panel był idealny, czyżby nastąpiła zmiana pracowników odpowiedzialnych za zmiany?
mview
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
2
04-12-2015
Wiadomość 5 z 8 (1 558 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 6 z 8 (1 420 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny, poprzednia wersja była prostsza, po co zmieniać coś co działało idealnie.

Pozdrawiam

woytek179
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-12-2025
Wiadomość 7 z 8 (640 wyświetleń)

Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
648
133
12-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (522 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy