25-11-2024 20:04
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie się, bo partactwo u was sięga sufitu!!
27-11-2024 08:15 | Edytowano: 27-11-2024 08:15
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie prywatnym (incognito). Daj znać, czy to rozwiązanie pomogło?
30-11-2024 14:12
Kompletnie to nie to. Logowałem się rozpoczynając wpisywanie w pasku adresu "moje" co podpowiadało mi jeden z ostatnio odwiedzanych adresów - był to oczywiście adres bankowości internetowej ING, z tym że dokładnie wygląda on tak:
https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#transition
Po zalogowaniu się za pomocą takiego linka wyświetla się normalne okno logowania i okno z hasłem maskowanym, a na końcu otrzymujemy kręcące się kółko.
Nie ma za co.
17-01-2025 08:47
Ciekawi mnie, czy to że zgłaszamy tutaj te wszystkie błędy ma jakikolwiek skutek po stronie ING. Raczej w to wątpię, ponieważ przykładowo to co opisałem powyżej nadal nie zostało w żaden sposób naprawione i tym prostym linkiem można za każdym razem "zapętlić" system bankowości internetowej.
18-01-2025 10:02
Adres do logowania to https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login, a do właściwego adresu do zalogowania zawsze wejdziesz wybierając naszą stronę https://www.ing.pl/ a potem Moje ING -> Zaloguj.
19-01-2025 17:51
To nie o to chodzi. Wiem, jaki jest adres logowania - po prostu przeglądarka często pamięta jakiś ostatni adres i wpisując z ręki "ingbank" podpowiada się adres z innym zakończeniem - dziwi mnie, że serwer banku w tej sytuacji loguje użytkownika "do połowy". Chodzi o to, że to jest kompletnie bez sensu - serwer sam powinien przekierować użytkownika na prawidłowy adres, albo nie powinien zezwolić na logowanie, jeżeli jest to tak ciężkie do oprogramowania.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |