25-11-2024 20:04
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie się, bo partactwo u was sięga sufitu!!
27-11-2024 08:15 | Edytowano: 27-11-2024 08:15
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie prywatnym (incognito). Daj znać, czy to rozwiązanie pomogło?
30-11-2024 14:12
Kompletnie to nie to. Logowałem się rozpoczynając wpisywanie w pasku adresu "moje" co podpowiadało mi jeden z ostatnio odwiedzanych adresów - był to oczywiście adres bankowości internetowej ING, z tym że dokładnie wygląda on tak:
https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#transition
Po zalogowaniu się za pomocą takiego linka wyświetla się normalne okno logowania i okno z hasłem maskowanym, a na końcu otrzymujemy kręcące się kółko.
Nie ma za co.
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |