19-01-2025 19:45
Co się w ING stało z prośbami o przelew BLIK?
Od jakiegoś czasu po każdej akceptacji (lub odrzuceniu) prośby aplikacja wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" pomimo tego, że prośba została zaakceptowana (lub odrzucona) prawidłowo.
Do tego doszły kompletnie źle wyświetlane kwoty próśb o przelew, zarówno w powiadomieniach push, jak i powiadomieniach w samej aplikacji. Jedyne miejsce w którym kwota próśb jest wyświetlana prawidłowo to sam "moduł" w apce odpowiadający za prośby o przelew.
20-01-2025 08:19
20-01-2025 08:24
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |