Odpowiedz

Ogromne problemy z prośbami o przelew BLIK

Co się w ING stało z prośbami o przelew BLIK?

Od jakiegoś czasu po każdej akceptacji (lub odrzuceniu) prośby aplikacja wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" pomimo tego, że prośba została zaakceptowana (lub odrzucona) prawidłowo.

Do tego doszły kompletnie źle wyświetlane kwoty próśb o przelew, zarówno w powiadomieniach push, jak i powiadomieniach w samej aplikacji. Jedyne miejsce w którym kwota próśb jest wyświetlana prawidłowo to sam "moduł" w apce odpowiadający za prośby o przelew.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 339 wyświetleń)

Re.: Ogromne problemy z prośbami o przelew BLIK

Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Tutaj nie możemy tego sprawdzić.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 297 wyświetleń)

Re.: Ogromne problemy z prośbami o przelew BLIK

Problem nie leży po mojej stronie ponieważ identyczny problem mają wszyscy moi znajomi z kontami w Waszym banku.
Przekazuję tutaj, proszę o naprawę.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 3 z 3 (2 294 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy