Odpowiedz

Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dostałam od razu 3, z różnymi kodami. Żaden nie potwierdził mojej transakcji... Powtórzyło się to kilka razy. Mam się bać???

Odpowiedz
0 Lajków
ursfic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
30-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (862 wyświetleń)

Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rogu. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
132
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (861 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Re: Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewów na telefon

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy