25-11-2024 20:04
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie się, bo partactwo u was sięga sufitu!!
27-11-2024 08:15 | Edytowano: 27-11-2024 08:15
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie prywatnym (incognito). Daj znać, czy to rozwiązanie pomogło?
30-11-2024 14:12
Kompletnie to nie to. Logowałem się rozpoczynając wpisywanie w pasku adresu "moje" co podpowiadało mi jeden z ostatnio odwiedzanych adresów - był to oczywiście adres bankowości internetowej ING, z tym że dokładnie wygląda on tak:
https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#transition
Po zalogowaniu się za pomocą takiego linka wyświetla się normalne okno logowania i okno z hasłem maskowanym, a na końcu otrzymujemy kręcące się kółko.
Nie ma za co.
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |