Odpowiedz

Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam,

Przy probie zlozenia wniosku (w tym wypadku o wpis do rejestru wyborcow) za kazdym razem mam "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później". Inni (przy korzystaniu z innych bankow dla profilu zaufanego) nie maja takiego problemu, wiec zakladam, ze problem jest w komunikacji z serwerami ING, poniewaz nie dochodzi nawet do wyslania SMSa czy wyswietlenia okienka autoryzacji ING.

Mozna to sprawdzic ?

Odpowiedz
0 Lajków
landi
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
12-09-2019
Wiadomość 1 z 3 (895 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witaj, 
nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Przyczyną tego komunikatu może być jakość połączenia internetowego lub przeglądarka, z której korzystasz. 
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, wyślij do nas wiadomość lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, będziemy potrzebowali więcej informacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
448
102
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (846 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Dziekuje za odpowiedz. Ani przegladarka ani polaczenie internetowe. Probowalem na roznych komputerach, systemach i przegladarkach - sytuacja ta sama. Dopiero wymuszenie logowania przez bankowosc internetowa (a nie uzytkownika epuap) sprawilo, ze cos 'kliknelo' i zaczelo dzialac. Prawdopodobnie cos w ustawieniach profilu epuap bylo nie tak. Ale dziekuje za sprawdzenie i informacje.

Odpowiedz
0 Lajków
landi
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
12-09-2019
Wiadomość 3 z 3 (713 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy