Odpowiedz

Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam,

Przy probie zlozenia wniosku (w tym wypadku o wpis do rejestru wyborcow) za kazdym razem mam "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później". Inni (przy korzystaniu z innych bankow dla profilu zaufanego) nie maja takiego problemu, wiec zakladam, ze problem jest w komunikacji z serwerami ING, poniewaz nie dochodzi nawet do wyslania SMSa czy wyswietlenia okienka autoryzacji ING.

Mozna to sprawdzic ?

Odpowiedz
0 Lajków
landi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-09-2019
Wiadomość 1 z 9 (51 300 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witaj, 
nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Przyczyną tego komunikatu może być jakość połączenia internetowego lub przeglądarka, z której korzystasz. 
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, wyślij do nas wiadomość lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, będziemy potrzebowali więcej informacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 9 (51 248 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Dziekuje za odpowiedz. Ani przegladarka ani polaczenie internetowe. Probowalem na roznych komputerach, systemach i przegladarkach - sytuacja ta sama. Dopiero wymuszenie logowania przez bankowosc internetowa (a nie uzytkownika epuap) sprawilo, ze cos 'kliknelo' i zaczelo dzialac. Prawdopodobnie cos w ustawieniach profilu epuap bylo nie tak. Ale dziekuje za sprawdzenie i informacje.

landi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-09-2019
Wiadomość 3 z 9 (51 115 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Bardzo dziękuję za to, że 'rozwiązaniem' problemu podzieliła się Pani na forum, zadziałało i u mnie!

Odpowiedz
0 Lajków
Jaros
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2020
Wiadomość 4 z 9 (45 951 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia z Wrocławskim oddziałem ZUDP) wyskakuje mi błąd "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później" i tak już od 2 dni próbowałem na rożnych przeglądarkach, logowałem się na różne sposoby, nawet bez logowania się do serwisu epuap, bo w zasadzie samo wysłanie dokumentacji odbywa się ze strony "https://moj.gov.pl/pismo-ogolne/usluga-online/....", mam szybki internet światłowodowy więc nie tu jest problem. Był bym wdzięczny za jakiś pomysł na rozwiązanie problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
JAR-DFB781247
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2025
Wiadomość 5 z 9 (6 600 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal będzie się pojawiał, napisz do nas na czacie w Moim ING. Przyjmiemy w tej sprawie zgłoszenie techniczne. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
94
11
19-05-2022
Wiadomość 6 z 9 (6 501 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodowe więc nie jest to problem połączenia (wysyłam maile po 100MB i nigdy nie miałem problemów), nie mam pojęcia skąd teraz ten problem, bo już wcześniej składałem dokumentację w ten sposób i problemu nie było.

Odpowiedz
0 Lajków
JAR-DFB781247
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2025
Wiadomość 7 z 9 (6 484 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Tutaj nie możemy tego sprawdzić. Napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w bankowości w zakładce Kontakt i pomoc.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 8 z 9 (6 001 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Już napisałem

Odpowiedz
0 Lajków
JAR-DFB781247
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2025
Wiadomość 9 z 9 (5 984 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy