Odpowiedz

Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam,

Przy probie zlozenia wniosku (w tym wypadku o wpis do rejestru wyborcow) za kazdym razem mam "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później". Inni (przy korzystaniu z innych bankow dla profilu zaufanego) nie maja takiego problemu, wiec zakladam, ze problem jest w komunikacji z serwerami ING, poniewaz nie dochodzi nawet do wyslania SMSa czy wyswietlenia okienka autoryzacji ING.

Mozna to sprawdzic ?

Odpowiedz
0 Lajków
landi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-09-2019
Wiadomość 1 z 9 (47 438 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witaj, 
nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Przyczyną tego komunikatu może być jakość połączenia internetowego lub przeglądarka, z której korzystasz. 
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, wyślij do nas wiadomość lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, będziemy potrzebowali więcej informacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 9 (47 386 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Dziekuje za odpowiedz. Ani przegladarka ani polaczenie internetowe. Probowalem na roznych komputerach, systemach i przegladarkach - sytuacja ta sama. Dopiero wymuszenie logowania przez bankowosc internetowa (a nie uzytkownika epuap) sprawilo, ze cos 'kliknelo' i zaczelo dzialac. Prawdopodobnie cos w ustawieniach profilu epuap bylo nie tak. Ale dziekuje za sprawdzenie i informacje.

landi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-09-2019
Wiadomość 3 z 9 (47 253 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Bardzo dziękuję za to, że 'rozwiązaniem' problemu podzieliła się Pani na forum, zadziałało i u mnie!

Odpowiedz
0 Lajków
Jaros
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2020
Wiadomość 4 z 9 (42 089 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia z Wrocławskim oddziałem ZUDP) wyskakuje mi błąd "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później" i tak już od 2 dni próbowałem na rożnych przeglądarkach, logowałem się na różne sposoby, nawet bez logowania się do serwisu epuap, bo w zasadzie samo wysłanie dokumentacji odbywa się ze strony "https://moj.gov.pl/pismo-ogolne/usluga-online/....", mam szybki internet światłowodowy więc nie tu jest problem. Był bym wdzięczny za jakiś pomysł na rozwiązanie problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
JAR-DFB781247
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2025
Wiadomość 5 z 9 (2 738 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal będzie się pojawiał, napisz do nas na czacie w Moim ING. Przyjmiemy w tej sprawie zgłoszenie techniczne. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
84
11
19-05-2022
Wiadomość 6 z 9 (2 639 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodowe więc nie jest to problem połączenia (wysyłam maile po 100MB i nigdy nie miałem problemów), nie mam pojęcia skąd teraz ten problem, bo już wcześniej składałem dokumentację w ten sposób i problemu nie było.

Odpowiedz
0 Lajków
JAR-DFB781247
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2025
Wiadomość 7 z 9 (2 622 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Tutaj nie możemy tego sprawdzić. Napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w bankowości w zakładce Kontakt i pomoc.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
129
20
03-03-2023
Wiadomość 8 z 9 (2 139 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Już napisałem

Odpowiedz
0 Lajków
JAR-DFB781247
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2025
Wiadomość 9 z 9 (2 122 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy