12-09-2019 10:42
Witam,
Przy probie zlozenia wniosku (w tym wypadku o wpis do rejestru wyborcow) za kazdym razem mam "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później". Inni (przy korzystaniu z innych bankow dla profilu zaufanego) nie maja takiego problemu, wiec zakladam, ze problem jest w komunikacji z serwerami ING, poniewaz nie dochodzi nawet do wyslania SMSa czy wyswietlenia okienka autoryzacji ING.
Mozna to sprawdzic ?
13-09-2019 14:47
Witaj,
nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Przyczyną tego komunikatu może być jakość połączenia internetowego lub przeglądarka, z której korzystasz.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, wyślij do nas wiadomość lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, będziemy potrzebowali więcej informacji.
16-09-2019 20:03
Dziekuje za odpowiedz. Ani przegladarka ani polaczenie internetowe. Probowalem na roznych komputerach, systemach i przegladarkach - sytuacja ta sama. Dopiero wymuszenie logowania przez bankowosc internetowa (a nie uzytkownika epuap) sprawilo, ze cos 'kliknelo' i zaczelo dzialac. Prawdopodobnie cos w ustawieniach profilu epuap bylo nie tak. Ale dziekuje za sprawdzenie i informacje.
09-06-2020 13:04
Bardzo dziękuję za to, że 'rozwiązaniem' problemu podzieliła się Pani na forum, zadziałało i u mnie!
14-01-2025 10:15
Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia z Wrocławskim oddziałem ZUDP) wyskakuje mi błąd "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później" i tak już od 2 dni próbowałem na rożnych przeglądarkach, logowałem się na różne sposoby, nawet bez logowania się do serwisu epuap, bo w zasadzie samo wysłanie dokumentacji odbywa się ze strony "https://moj.gov.pl/pismo-ogolne/usluga-online/....", mam szybki internet światłowodowy więc nie tu jest problem. Był bym wdzięczny za jakiś pomysł na rozwiązanie problemu.
15-01-2025 10:31
Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal będzie się pojawiał, napisz do nas na czacie w Moim ING. Przyjmiemy w tej sprawie zgłoszenie techniczne.
15-01-2025 11:41
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodowe więc nie jest to problem połączenia (wysyłam maile po 100MB i nigdy nie miałem problemów), nie mam pojęcia skąd teraz ten problem, bo już wcześniej składałem dokumentację w ten sposób i problemu nie było.
16-01-2025 12:14
Tutaj nie możemy tego sprawdzić. Napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w bankowości w zakładce Kontakt i pomoc.
16-01-2025 13:35
Już napisałem
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |