12-09-2019 10:42
Witam,
Przy probie zlozenia wniosku (w tym wypadku o wpis do rejestru wyborcow) za kazdym razem mam "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później". Inni (przy korzystaniu z innych bankow dla profilu zaufanego) nie maja takiego problemu, wiec zakladam, ze problem jest w komunikacji z serwerami ING, poniewaz nie dochodzi nawet do wyslania SMSa czy wyswietlenia okienka autoryzacji ING.
Mozna to sprawdzic ?
13-09-2019 14:47
Witaj,
nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Przyczyną tego komunikatu może być jakość połączenia internetowego lub przeglądarka, z której korzystasz.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, wyślij do nas wiadomość lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, będziemy potrzebowali więcej informacji.
16-09-2019 20:03
Dziekuje za odpowiedz. Ani przegladarka ani polaczenie internetowe. Probowalem na roznych komputerach, systemach i przegladarkach - sytuacja ta sama. Dopiero wymuszenie logowania przez bankowosc internetowa (a nie uzytkownika epuap) sprawilo, ze cos 'kliknelo' i zaczelo dzialac. Prawdopodobnie cos w ustawieniach profilu epuap bylo nie tak. Ale dziekuje za sprawdzenie i informacje.
09-06-2020 13:04
Bardzo dziękuję za to, że 'rozwiązaniem' problemu podzieliła się Pani na forum, zadziałało i u mnie!
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |