11-08-2024 12:38
Dzień dobry.
Ostatnio dość często spotykam w bankowości internetowej ING taką sytuację jak w załączonym pliku, czyli: "Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów. Nie masz produktów w naszym banku". Czy mam rozumieć, że informatycy w ING kolejny raz coś pogmerali w systemie i poszli na ryby?
Kiedyś polecałem ten system każdemu, gdyż moim zdaniem był bardzo intuicyjny i absolutnie mega stabilny. Teraz odradzam ten system, gdyż stabilność stoi na bardzo słabym poziomie i takie sytuacje, że nagle praktycznie cała bankowość przestaje działać zdarzają się zdecydowanie zbyt często. Mam wrażenie, że w ING od dłuższego czasu dzieje się coś niedobrego - czyżby zwolnili najlepszych ludzi z IT i zatrudnili w ich miejsce studentów lub co gorsza AI?
12-08-2024 12:46
Przykro nam, że tak uważasz. Ruchy kadrowe nie mają wpływu na działanie naszej bankowości internetowej. Sytuacje, które opisujesz związane są z awariami bankowości, które mieliśmy w ostatnim czasie. Awarii się nie planuje, a dostęp przywracaliśmy najszybciej jak to możliwe. Cały czas pracujemy nad Moim ING, stabilnością działania bankowości i dostępnymi usługami.
13-08-2024 09:54
No cóż, to macie chyba strasznego pecha, ponieważ częstotliwość występowania problemów zarówno w aplikacji Moje ING, jak i Moje ING Business oraz w serwisach bankowości internetowej (zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych) w ostatnim czasie jest ogromna. Niestety tak się składa, że mam do czynienia z tymi systemami w wielu różnych firmach (od małych po bardzo duże) i o ile w latach poprzednich wszystko działało bardzo stabilnie, to przez ostatnie 2 lata regularnie się to pogarsza.
P.S. W moim odczuciu sporo zaczęło się psuć w momencie gdy ING w świetnie działającym systemie postanowiło wprowadzać różne nowości. Wtedy zaczęła dziać się magia (czytaj: dziwne błędy w systemie, brak możliwości logowania, dostępu do własnych produktów itp.). Szczerze powiedziawszy to nie sądzę, że były to wyłącznie awarie.
P.S.2. Z zawodu jestem programistą, więc wiem jakie efekty daje źle napisany kod.
18-08-2024 16:29
Dzisiaj zalogowałem się do bankowości internetowej ING Business, gdzie od razu przywitał mnie czerwony komunikat "Wystąpił błąd". Świetnie. Chcę sprawdzić "Warunki do spełnienia", ponieważ jutro wyjeżdżam na urlop i chciałem spełnić ewentualne warunki, które przypadają w tym okresie - oczywiście otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd" i nie widzę żadnych warunków (nawet tych, które są z przyszłości - normalnie są one widoczne). Kolejna awaria? Przykro mi, ale nie wierzę w to kompletnie.
18-08-2024 18:46
20-08-2024 08:44
Tutaj nie możemy sprawdzić, co spowodowało takie kłopoty u Ciebie. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24 lub napisz na czacie. Postaramy się wówczas pomóc. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |