Bankowość internetowa

Odpowiedz

Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Dzień dobry.

 

Ostatnio dość często spotykam w bankowości internetowej ING taką sytuację jak w załączonym pliku, czyli: "Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów. Nie masz produktów w naszym banku". Czy mam rozumieć, że informatycy w ING kolejny raz coś pogmerali w systemie i poszli na ryby?

Kiedyś polecałem ten system każdemu, gdyż moim zdaniem był bardzo intuicyjny i absolutnie mega stabilny. Teraz odradzam ten system, gdyż stabilność stoi na bardzo słabym poziomie i takie sytuacje, że nagle praktycznie cała bankowość przestaje działać zdarzają się zdecydowanie zbyt często. Mam wrażenie, że w ING od dłuższego czasu dzieje się coś niedobrego - czyżby zwolnili najlepszych ludzi z IT i zatrudnili w ich miejsce studentów lub co gorsza AI?

Odpowiedz
0 Lajków
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
19
05-02-2022
Wiadomość 1 z 6 (6 613 wyświetleń)

Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Przykro nam, że tak uważasz. Ruchy kadrowe nie mają wpływu na działanie naszej bankowości internetowej. Sytuacje, które opisujesz związane są z awariami bankowości, które mieliśmy w ostatnim czasie. Awarii się nie planuje, a dostęp przywracaliśmy najszybciej jak to możliwe. Cały czas pracujemy nad Moim ING, stabilnością działania bankowości i dostępnymi usługami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (6 512 wyświetleń)

Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

No cóż, to macie chyba strasznego pecha, ponieważ częstotliwość występowania problemów zarówno w aplikacji Moje ING, jak i Moje ING Business oraz w serwisach bankowości internetowej (zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych) w ostatnim czasie jest ogromna. Niestety tak się składa, że mam do czynienia z tymi systemami w wielu różnych firmach (od małych po bardzo duże) i o ile w latach poprzednich wszystko działało bardzo stabilnie, to przez ostatnie 2 lata regularnie się to pogarsza.

P.S. W moim odczuciu sporo zaczęło się psuć w momencie gdy ING w świetnie działającym systemie postanowiło wprowadzać różne nowości. Wtedy zaczęła dziać się magia (czytaj: dziwne błędy w systemie, brak możliwości logowania, dostępu do własnych produktów itp.). Szczerze powiedziawszy to nie sądzę, że były to wyłącznie awarie.

P.S.2. Z zawodu jestem programistą, więc wiem jakie efekty daje źle napisany kod.

Odpowiedz
0 Lajków
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
19
05-02-2022
Wiadomość 3 z 6 (6 456 wyświetleń)

Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Dzisiaj zalogowałem się do bankowości internetowej ING Business, gdzie od razu przywitał mnie czerwony komunikat "Wystąpił błąd". Świetnie. Chcę sprawdzić "Warunki do spełnienia", ponieważ jutro wyjeżdżam na urlop i chciałem spełnić ewentualne warunki, które przypadają w tym okresie - oczywiście otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd" i nie widzę żadnych warunków (nawet tych, które są z przyszłości - normalnie są one widoczne). Kolejna awaria? Przykro mi, ale nie wierzę w to kompletnie.

Odpowiedz
0 Lajków
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
19
05-02-2022
Wiadomość 4 z 6 (6 186 wyświetleń)

Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

No dajcie spokój - tym razem nie mogę przelać swoich własnych pieniędzy z mojego konta firmowego na prywatne (Moje ING), bo w bankowości internetowej jest komunikat "Mamy problem techniczny". Kręci, kręci, mieli i mieli i nie pozwoli nawet otworzyć formularza przelewu. Co to ma w ogóle być? Słabizna. Pamiętacie takie hasło "masz to jak w banku"? Dzisiaj jak widać jest ono bez sensu.
Odpowiedz
0 Lajków
pit
pit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
19
05-02-2022
Wiadomość 5 z 6 (6 172 wyświetleń)

Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Tutaj nie możemy sprawdzić, co spowodowało takie kłopoty u Ciebie. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24 lub napisz na czacie. Postaramy się wówczas pomóc. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (6 016 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy