- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
11-08-2024 12:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Ostatnio dość często spotykam w bankowości internetowej ING taką sytuację jak w załączonym pliku, czyli: "Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów. Nie masz produktów w naszym banku". Czy mam rozumieć, że informatycy w ING kolejny raz coś pogmerali w systemie i poszli na ryby?
Kiedyś polecałem ten system każdemu, gdyż moim zdaniem był bardzo intuicyjny i absolutnie mega stabilny. Teraz odradzam ten system, gdyż stabilność stoi na bardzo słabym poziomie i takie sytuacje, że nagle praktycznie cała bankowość przestaje działać zdarzają się zdecydowanie zbyt często. Mam wrażenie, że w ING od dłuższego czasu dzieje się coś niedobrego - czyżby zwolnili najlepszych ludzi z IT i zatrudnili w ich miejsce studentów lub co gorsza AI?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-08-2024 12:46
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro nam, że tak uważasz. Ruchy kadrowe nie mają wpływu na działanie naszej bankowości internetowej. Sytuacje, które opisujesz związane są z awariami bankowości, które mieliśmy w ostatnim czasie. Awarii się nie planuje, a dostęp przywracaliśmy najszybciej jak to możliwe. Cały czas pracujemy nad Moim ING, stabilnością działania bankowości i dostępnymi usługami.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-08-2024 09:54
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No cóż, to macie chyba strasznego pecha, ponieważ częstotliwość występowania problemów zarówno w aplikacji Moje ING, jak i Moje ING Business oraz w serwisach bankowości internetowej (zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych) w ostatnim czasie jest ogromna. Niestety tak się składa, że mam do czynienia z tymi systemami w wielu różnych firmach (od małych po bardzo duże) i o ile w latach poprzednich wszystko działało bardzo stabilnie, to przez ostatnie 2 lata regularnie się to pogarsza.
P.S. W moim odczuciu sporo zaczęło się psuć w momencie gdy ING w świetnie działającym systemie postanowiło wprowadzać różne nowości. Wtedy zaczęła dziać się magia (czytaj: dziwne błędy w systemie, brak możliwości logowania, dostępu do własnych produktów itp.). Szczerze powiedziawszy to nie sądzę, że były to wyłącznie awarie.
P.S.2. Z zawodu jestem programistą, więc wiem jakie efekty daje źle napisany kod.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-08-2024 16:29
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj zalogowałem się do bankowości internetowej ING Business, gdzie od razu przywitał mnie czerwony komunikat "Wystąpił błąd". Świetnie. Chcę sprawdzić "Warunki do spełnienia", ponieważ jutro wyjeżdżam na urlop i chciałem spełnić ewentualne warunki, które przypadają w tym okresie - oczywiście otrzymuję komunikat "Wystąpił błąd" i nie widzę żadnych warunków (nawet tych, które są z przyszłości - normalnie są one widoczne). Kolejna awaria? Przykro mi, ale nie wierzę w to kompletnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-08-2024 18:46
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-08-2024 08:44
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tutaj nie możemy sprawdzić, co spowodowało takie kłopoty u Ciebie. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24 lub napisz na czacie. Postaramy się wówczas pomóc. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość