24-01-2024 08:50
Wygląda na to, że po weekendowych zmianach uzupełnianie hasła w ekranie logowania ING znów działa poprawnie z Bitwarden.
W custom fields trzeba użyć pin-X (gdzie X to pozycja litery w haśle).
12-02-2024 14:18
Znowu przestało działać - tym razem nie można automatycznie uzupełnić loginu... Po co ktoś to ciągle rusza po stronie ING?
12-02-2024 14:49
Hmmm... u mnie wciąż działa z Bitwarden
12-02-2024 22:38
Dokładnie znowu coś zepsuli, u mnie Bitwarden znowu przestał uzupełniać login. Na szczęście hasło dalej uzupełnia, ale login muszę ręcznie kopiować i wklejać.
Po co tak kombinują ? Po co ciągle utrudniają ? Jak menedżer haseł uzupełnia poprawnie login i hasło to przynajmniej było wiadomo - menedżer haseł uzupełnia hasła = jest się na dobrej stronie, nie uzupełnia = jest się na fałszywej stronie. Oczywiście są inne metody na sprawdzenie, ale dla mniej technicznych takie coś jest super, bo wystarczy że zapamięta "nigdy nie kopiuj hasła" zawsze uzupełniaj przez menedżer i szanse na nabranie się na phising drastycznie spadają.
A tu takie ING ciągle coś zmienia, raz działa, raz nie działa. Później już z automatu się kopiuje login i wkleja gdzie popadnie.
Żaden bank tak nie utrudnia logowania.
Jak ktoś zna sposób jak teraz uzupełniać login w Bitwarden to proszę o pomoc.
12-02-2024 23:03
Mam dokładnie tak samo. Szkoda gadać. @ing ustalcie stały model autoryzacji. Wolałbym z ogólnym nurtem niż indywidualną kreatywność
14-06-2024 16:32
Po dzisiejszych zmianach ZNOWU NIE DZIAŁA. Gratulacje, ING, najpierw zmieniacie regulamin i usuwacie pełnomocnictwo szczególne, bez alternatywy dla wieloletnich klientów, a teraz znowu się wygłupiacie przy ekranie logowania.
16-06-2024 12:41
U mnie już od dawna częściowo nie działa, tzn. nazwę użytkownika muszę kopiować do schowka i wklejać na formularz, natomiast uzupełnianie hasła działa mi prawidłowo. W ING Business też mi nie działa uzupełnianie nazwy użytkownika.
16-06-2024 15:37
Ciekawostka - przed chwilą logowałem się do Mojego ING i prawidłowo zadziałało uzupełnianie nazwy użytkownika oraz hasła. Przy drugiej próbie było również poprawnie. Natomiast w ING Business nadal nie działa.
11-11-2024 14:15
I znów nie działa.... Chyba ING chce, abym koniecznie zmienił hasło na krótkie i łatwe do zapamiętania. Na szczęście konto mam dodatkowo zabezpieczone za pomocą Yubikey. Czy ING mogłoby w końcu w ramach UAT dodać również testy kompatybilności z menadżerami haseł?
12-11-2024 11:50
Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie zalecono mu ustawić) hasłem, zapisanym w kratkach z liczbą porządkową pod każdym znakiem, przepisujący powolutku, by się nie pomylić wybrane znaki. Dla pewności mruczy pod nosem co przepisuje.
To jest wasz obraz bezpieczeństwa? Zamiast menadżerów haseł, które aktywnie blokujecie?
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |