22-12-2020 21:02
23-12-2020 21:06
Chcielibyśmy pomóc, ale przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie
Proszę żebyś w tej sprawie skontaktował się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Sprawdzi to w systemie. Możesz też złożyć reklamację w tej sprawie.
23-12-2020 22:22
24-12-2020 16:40
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Zależy mi, aby to wyjaśnić jednak nie mogę tego zrobić tutaj Jeśli złożyłeś już w tej sprawie reklamację, proszę poczekaj na naszą odpowiedź. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pomyślnie.
28-12-2020 16:19
18-02-2021 13:54
Witam, czy sprawa została wyjaśniona?
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024