22-12-2020 21:02
23-12-2020 21:06
Chcielibyśmy pomóc, ale przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie
Proszę żebyś w tej sprawie skontaktował się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Sprawdzi to w systemie. Możesz też złożyć reklamację w tej sprawie.
23-12-2020 22:22
24-12-2020 16:40
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Zależy mi, aby to wyjaśnić jednak nie mogę tego zrobić tutaj Jeśli złożyłeś już w tej sprawie reklamację, proszę poczekaj na naszą odpowiedź. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pomyślnie.
28-12-2020 16:19
18-02-2021 13:54
Witam, czy sprawa została wyjaśniona?
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024