17-04-2020 13:32
Dzień dobry,
chciałem zgłosić dziwny problem, który dotknął mnie przy płaceniu BLIKiem na stronie operatora płatności PayU, gdzie moje konto było zapamiętane, jako takie, które nie musi podawać kodu BLIK. Przy potwierdzaniu płatności w aplikacji otrzymałem komunikat o błędym PINie. Miało to miejsce wielokrotnie, tak, że zablokowałem sobie konto. Po chwili konto odblokowałem, nie dokonując, żadnych zmian w ustawieniach telefonu (klawiatury) i wszystko działało poprawnie. Czy macie Państwo informację o takich zdarzeniach? Jak można uniknąć taki sytuacji?
18-04-2020 13:56
Jeśli masz zapamiętany sklep to faktycznie nie podajesz kodu Blik ale potwierdzasz transakcję. Zdarza się, że przy potwierdzeniu kod PIN uznawany jest za błędny. Znamy ten problem - pracujemy nad nim 💪
30-05-2020 06:42
30-05-2020 06:52
? ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |