- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Pomóż aktywować kod
[ Edytowane ]
23-05-2020
21:28
– ostatnio edytowany
25-05-2020
12:13
przez
IlonaU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj
Otrzymałem jeden kod aktywacyjny i zadzwoniłem na infolinię, aby go aktywować
Potem poszedłem na stronę i kliknąłem Nadaj nowe hasło
Poprosił mnie o podanie mojego dowodu rejestracyjnego, numeru identyfikacyjnego i panieńskiego nazwiska matki.
W następnym formularzu utworzyłem nowe hasło.
Następnie następny formularz poprosił mnie o podanie kodu SMS wysłanego na Twój telefon.
Nie otrzymałem jednak żadnego tekstu
Jaki jest problem?
Proszę o pomoc w aktywacji mojej bankowości internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-05-2020 16:34
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Enjoy Możliwe, że podałeś błędne dane na pierwszej stronie formularza o nadanie nowego hasła. Proszę, sprawdź te dane z umową i spróbuj jeszcze raz. Przy okazji wyłącz i włącz telefon. Jeśli SMS "wisi" w sieci, to taki restart pomoże. W przypadku dodatkowego kłopotu z ponowną aktywacją bankowości internetowej zadzwoń do nas jeszcze raz na infolinię. Specjalista sprawdzi w systemie dokładnie proces aktywacji i będzie w stanie Ci pomóc
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-05-2020 18:53
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź.
Zadzwoniłem na infolinię, a na początku zadał mi pytania bezpieczeństwa, aby uzyskać dostęp do moich danych.
Odpowiedzi na wszystkie pytania były prawidłowe i sprawdził moje dane z jakiego powodu nie mogę aktywować bankowości online, a następnie powiedział, że w pierwszym formularzu, który podałem, był błąd. ale już odpowiedziałem mu na te same poprawne dane, które udowodniłem.
Wydaje mi się, że istnieje problem ticyniczny.
Teraz mam tylko jedną szansę.
Potrzebuję pomocy proszę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-05-2020 10:05
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podejrzewam, że błędnie wypełniasz pierwszą stronę formularza aktywacji. Najczęściej pojawia się błąd w nazwisku rodowym mamy. Jeśli podasz je inaczej niż w naszym systemie, to nie wysyłamy wtedy kodu SMS.
Proszę, sprawdź raz jeszcze te dane.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-05-2020 02:57
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!
Nie wiem, co się właściwie dzieje.
Jestem prawie pewien, że moje dane są prawidłowe, które wprowadziłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-05-2020 22:17
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod.
Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infolinia czynna jest 24/7.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-05-2020 00:00
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem co się dzieje.
Ile razy mogę zamówić jeden kod?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-05-2020 06:11
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-05-2020 12:21
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pierwszy kod aktywacyjny, który dostałem, nie zadziałał, więc infolinia poprosiła mnie o ponowne żądanie innego kodu.
Nie mam pojęcia, dlaczego pierwszy kod nie został aktywowany.
Dziękuję Ci
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-05-2020 07:13
Re: Pomóż aktywować kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumieliśmy- podsumuje to.
Zamówiłeś przez ogólną stronę kod aktywacyjny.
Gdy go dostałeś- aktywowałeś na infolinii.
Nie udało Ci się z niego skorzystać i chciałeś zamówić nowy.
Na naszej stronie internetowej, gdy ponownie wypełniasz wniosek- nie możesz jej zamówić?
Tak to wygląda obecnie @Enjoy?
Jeżeli tak- zadzwoń ponownie do nas: +48 32 357 00 69.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Poproś, aby specjalista zastrzegł kopertę, którą zamówiłeś.
Dopiero wtedy ponownie spróbuj wypełnić wniosek o zamówienie nowej
Gdy otrzymujesz pocztą kopertę- najpierw aktywujesz ją na naszej infolinii, którą podałam powyżej.
Dzięki temu, gdy wypełniasz wniosek o aktywację usługi- wpisujesz kod z koperty i nowy numer telefonu, na który masz otrzymywać kody autoryzacyjne.
Dodam, że koperta ważna jest 30 dni.
Daj znać, czy się udało
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »