Odpowiedz

Pomóż aktywować kod

[ Edytowane ]

 

Witaj
Otrzymałem jeden kod aktywacyjny i zadzwoniłem na infolinię, aby go aktywować
Potem poszedłem na stronę i kliknąłem  Nadaj nowe hasło

Poprosił mnie o podanie mojego dowodu rejestracyjnego, numeru identyfikacyjnego i panieńskiego nazwiska matki.

W następnym formularzu utworzyłem nowe hasło.
Następnie następny formularz poprosił mnie o podanie kodu SMS wysłanego na Twój telefon.

Nie otrzymałem jednak żadnego tekstu

 

 

Jaki jest problem?
Proszę o pomoc w aktywacji mojej bankowości internetowej

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 1 z 12 (8 924 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

@Enjoy Możliwe, że podałeś błędne dane na pierwszej stronie formularza o nadanie nowego hasła. Proszę, sprawdź te dane z umową i spróbuj jeszcze raz. Przy okazji wyłącz i włącz telefon. Jeśli SMS "wisi" w sieci, to taki restart pomoże. W przypadku dodatkowego kłopotu z ponowną aktywacją bankowości internetowej zadzwoń do nas jeszcze raz na infolinię. Specjalista sprawdzi w systemie dokładnie proces aktywacji i będzie w stanie Ci pomóc Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 12 (8 852 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Dziękuję za odpowiedź.
Zadzwoniłem na infolinię, a na początku zadał mi pytania bezpieczeństwa, aby uzyskać dostęp do moich danych.

Odpowiedzi na wszystkie pytania były prawidłowe i sprawdził moje dane z jakiego powodu nie mogę aktywować bankowości online, a następnie powiedział, że w pierwszym formularzu, który podałem, był błąd. ale już odpowiedziałem mu na te same poprawne dane, które udowodniłem.
Wydaje mi się, że istnieje problem ticyniczny.

Teraz mam tylko jedną szansę.
Potrzebuję pomocy proszę.

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 3 z 12 (8 839 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Podejrzewam, że błędnie wypełniasz pierwszą stronę formularza aktywacji. Najczęściej pojawia się błąd w nazwisku rodowym mamy. Jeśli podasz je inaczej niż w naszym systemie, to nie wysyłamy wtedy kodu SMS.
Proszę, sprawdź raz jeszcze te dane.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 12 (8 762 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!

Nie wiem, co się właściwie dzieje.

Jestem prawie pewien, że moje dane są prawidłowe, które wprowadziłem.

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 5 z 12 (8 668 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod. 

Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infolinia czynna jest 24/7. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 6 z 12 (8 627 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem co się dzieje.
Ile razy mogę zamówić jeden kod?

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 7 z 12 (8 612 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 12 (8 545 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Pierwszy kod aktywacyjny, który dostałem, nie zadziałał, więc infolinia poprosiła mnie o ponowne żądanie innego kodu.
Nie mam pojęcia, dlaczego pierwszy kod nie został aktywowany.

Dziękuję Ci

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 9 z 12 (8 523 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumieliśmy- podsumuje to.
Zamówiłeś przez ogólną stronę kod aktywacyjny.
Gdy go dostałeś- aktywowałeś na infolinii.
Nie udało Ci się z niego skorzystać i chciałeś zamówić nowy.
Na naszej stronie internetowej, gdy ponownie wypełniasz wniosek- nie możesz jej zamówić?
Tak to wygląda obecnie @Enjoy?


Jeżeli tak- zadzwoń ponownie do nas: +48 32 357 00 69.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Poproś, aby specjalista zastrzegł kopertę, którą zamówiłeś.
Dopiero wtedy ponownie spróbuj wypełnić wniosek o zamówienie nowejEmotikon: Szczęśliwy
Gdy otrzymujesz pocztą kopertę- najpierw aktywujesz ją na naszej infolinii, którą podałam powyżej.
Dzięki temu, gdy wypełniasz wniosek o aktywację usługi- wpisujesz kod z koperty i nowy numer telefonu, na który masz otrzymywać kody autoryzacyjne.
Dodam, że koperta ważna jest 30 dni.

Daj znać, czy się udało Emotikon: Mrugający

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 10 z 12 (8 480 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy