Odpowiedz

Moje ID problem

Witam

 

Mam problem z kontem.

Chcac uzyskac haslo do serwisu Medicower wybralam opcje uwierzytelnienia przez mojeING.

Wpisalam kod weryfikacyjny poakceptowalam zgody i przenioslo mnie na strone moje ID , po czym niestety wystapil blad.

Teraz przy kazdej proboje zalogowania do serwisu ing wyskakuje mi okno "

Ze względów bezpieczeństwa potrzebna jest dodatkowa autoryzacja
Wpisz kod autoryzacyjny właśnie otrzymany z banku"
 
Po wpisaniu poprawnie kodu z sms , nadal wystepuje blad? Dzieje
Odpowiedz
0 Lajków
joasie6386
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
20-11-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 832 wyświetleń)

Re: Moje ID problem

W opisanej przez Ciebie sytuacji proponuję skontaktować się z Blue Media lub Medicover. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko wyjaśnić sprawę Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 778 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy