Odpowiedz

Moje ID problem

Witam

 

Mam problem z kontem.

Chcac uzyskac haslo do serwisu Medicower wybralam opcje uwierzytelnienia przez mojeING.

Wpisalam kod weryfikacyjny poakceptowalam zgody i przenioslo mnie na strone moje ID , po czym niestety wystapil blad.

Teraz przy kazdej proboje zalogowania do serwisu ing wyskakuje mi okno "

Ze względów bezpieczeństwa potrzebna jest dodatkowa autoryzacja
Wpisz kod autoryzacyjny właśnie otrzymany z banku"
 
Po wpisaniu poprawnie kodu z sms , nadal wystepuje blad? Dzieje
Odpowiedz
0 Lajków
joasie6386
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
20-11-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 166 wyświetleń)

Re: Moje ID problem

W opisanej przez Ciebie sytuacji proponuję skontaktować się z Blue Media lub Medicover. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko wyjaśnić sprawę Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 112 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy