Odpowiedz

Moje ID problem

Witam

 

Mam problem z kontem.

Chcac uzyskac haslo do serwisu Medicower wybralam opcje uwierzytelnienia przez mojeING.

Wpisalam kod weryfikacyjny poakceptowalam zgody i przenioslo mnie na strone moje ID , po czym niestety wystapil blad.

Teraz przy kazdej proboje zalogowania do serwisu ing wyskakuje mi okno "

Ze względów bezpieczeństwa potrzebna jest dodatkowa autoryzacja
Wpisz kod autoryzacyjny właśnie otrzymany z banku"
 
Po wpisaniu poprawnie kodu z sms , nadal wystepuje blad? Dzieje
Odpowiedz
0 Lajków
joasie6386
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
20-11-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 288 wyświetleń)

Re: Moje ID problem

W opisanej przez Ciebie sytuacji proponuję skontaktować się z Blue Media lub Medicover. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko wyjaśnić sprawę Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy