"Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumieliśmy- podsumuje to. Zamówiłeś przez ogólną stronę kod aktywacyjny. Gdy go dostałeś- aktywowałeś na infolinii"
Potem zamówiłem drugi kod aktywacyjny, ponieważ z jakiegoś powodu pierwszy nie działał. (Jestem pewien, że poprawnie wypełniłem pytania bezpieczeństwa)
MOJE zapytanie, czy otrzymam pocztą drugi kod aktywacyjny.?
Pierwszy kod aktywacyjny, który dostałem, nie zadziałał, więc infolinia poprosiła mnie o ponowne żądanie innego kodu. Nie mam pojęcia, dlaczego pierwszy kod nie został aktywowany.
dziękuje za odpowiadanie. Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem co się dzieje. Ile razy mogę zamówić jeden kod?
W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!
Nie wiem, co się właściwie dzieje.
Jestem prawie pewien, że moje dane są prawidłowe, które wprowadziłem.
Dziękuję za odpowiedź. Zadzwoniłem na infolinię, a na początku zadał mi pytania bezpieczeństwa, aby uzyskać dostęp do moich danych.
Odpowiedzi na wszystkie pytania były prawidłowe i sprawdził moje dane z jakiego powodu nie mogę aktywować bankowości online, a następnie powiedział, że w pierwszym formularzu, który podałem, był błąd. ale już odpowiedziałem mu na te same poprawne dane, które udowodniłem
Witaj, Potrzebuję pomocy. Nie mogę zalogować się do mojej bankowości internetowej, ponieważ jest ona zablokowana. Obecnie jestem poza Polską, więc poprosiłem o kod aktywacyjny. Czy mój współlokator może otrzymać kopertę (jeden kod aktywacyjny) zamiast mnie na mój adres pocztowy? Dziękuję Ci