Odpowiedz

Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,
Potrzebuję pomocy. Nie mogę zalogować się do mojej bankowości internetowej, ponieważ jest ona zablokowana. Obecnie jestem poza Polską, więc poprosiłem o kod aktywacyjny.
Czy mój współlokator może otrzymać kopertę (jeden kod aktywacyjny) zamiast mnie na mój adres pocztowy?
Dziękuję Ci
Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 167 wyświetleń)

Re: Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,

kopertę z kodem aktywacyjnym wysyłamy listem poleconym. Powinieneś ją odebrać osobiście.
Przed zamówieniem koperty możesz telefonicznie zmienić adres do korespondencji pod numerem +48 32 357 00 69.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 049 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy