Odpowiedz

Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,
Potrzebuję pomocy. Nie mogę zalogować się do mojej bankowości internetowej, ponieważ jest ona zablokowana. Obecnie jestem poza Polską, więc poprosiłem o kod aktywacyjny.
Czy mój współlokator może otrzymać kopertę (jeden kod aktywacyjny) zamiast mnie na mój adres pocztowy?
Dziękuję Ci
Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 154 wyświetleń)

Re: Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,

kopertę z kodem aktywacyjnym wysyłamy listem poleconym. Powinieneś ją odebrać osobiście.
Przed zamówieniem koperty możesz telefonicznie zmienić adres do korespondencji pod numerem +48 32 357 00 69.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 036 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Re.: Pula kodów De'Longhi

Na ten moment pula kodów do De'Longhi została wyczerpana. Zachęcamy do obserwowania naszej strony.

18-11-2024
ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej? 

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy