Odpowiedz

Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,
Potrzebuję pomocy. Nie mogę zalogować się do mojej bankowości internetowej, ponieważ jest ona zablokowana. Obecnie jestem poza Polską, więc poprosiłem o kod aktywacyjny.
Czy mój współlokator może otrzymać kopertę (jeden kod aktywacyjny) zamiast mnie na mój adres pocztowy?
Dziękuję Ci
Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 730 wyświetleń)

Re: Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,

kopertę z kodem aktywacyjnym wysyłamy listem poleconym. Powinieneś ją odebrać osobiście.
Przed zamówieniem koperty możesz telefonicznie zmienić adres do korespondencji pod numerem +48 32 357 00 69.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 612 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy