Odpowiedz

Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,
Potrzebuję pomocy. Nie mogę zalogować się do mojej bankowości internetowej, ponieważ jest ona zablokowana. Obecnie jestem poza Polską, więc poprosiłem o kod aktywacyjny.
Czy mój współlokator może otrzymać kopertę (jeden kod aktywacyjny) zamiast mnie na mój adres pocztowy?
Dziękuję Ci
Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 712 wyświetleń)

Re: Zapytaj o jeden kod aktywacyjny (koperta)

Witaj,

kopertę z kodem aktywacyjnym wysyłamy listem poleconym. Powinieneś ją odebrać osobiście.
Przed zamówieniem koperty możesz telefonicznie zmienić adres do korespondencji pod numerem +48 32 357 00 69.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 594 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy