Odpowiedz

"Błędne hasło i pin" - gdy wpisuję dobre.

Już drugi raz w ciągu miesiąca musiałam zmieniać PIN i hasło do swojego konta z tego samego powodu: nagle aplikacja mobilna i strona internetowa stwierdziły wspólnie, iż mój pin/hasło są błędne. Opcja pomyłki ODPADA: nagrałam nawet film z ekranu telefonu, na którym widać wyraźnie klawiaturę ekranową wraz z cyframi, w które naciskałam - były dokładnie takie same, jak mój dotychczasowy PIN logowania.

 

Odpada możliwość włamania na konto i zmienienia danych przez oszusta - przecież dostałabym sms'y z kodami do wpisania.

 

Co najśmieszniejsze: na ,,błędny" pin logowałam się 10 minut przed zajściem i jeszcze był według systemu dobry!

 

Nie mam ochoty zmieniać co tydzień danych dostępowych. Ktoś miał taką sytuację? Co można z tym zrobić?

Chomik83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (22 243 wyświetleń)

Re: "Błędne hasło i pin" - gdy wpisuję dobre.

@Chomik83 Jeśli ostatnio aktualizowałaś aplikację, to podczas aktualizacji aplikacji musiało nastąpić chwilowe zerwanie połączenie z internetem, przez to dane logowania zapisały się błędnie i aplikacja wyświetla taki komunikat. Aplikacja sama z siebie nie powinna "zapominać" danych do logowania. Jeśli sytuacja się powtórzy, to wyślij nam wiadomość w Moim ING z opisem błędu. Oczywiście nie wysyłaj filmiku, na którym widać jaki prowadzasz kod PIN, bo tylko Ty powinnaś go znać ze względów bezpieczeństwa. Kod PIN do aplikacji możesz zmieniać na nowy lub nawet na ten sam i aplikacja go zaakceptuje Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (22 114 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy