Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam, potrzebuję pobrać potwierdzenie przelewu, ale ani na komputerze ani w aplikacji mobilnej nie mogę otworzyć historii transakcji. Wszystko inne działa poprawnie. Otrzymuję komunikat: Nie udało się pobrać danych.

Odpowiedz
0 Lajków
Elgirhath
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
10-12-2018
Wiadomość 1 z 9 (6 819 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Jest to kolejna awaria w ING w ciągu kilku ostatnich dni...

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 2 z 9 (6 768 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

@Elgrithath @RadkoR Mieliśmy dzisiaj problemy z naszą bankowością. @Elgrithath Przez to nie mogłeś pobrać potwierdzenia przelewu. Proszę zaloguj się ponownie. Teraz będziesz mógł pobrać daną transakcję.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 3 z 9 (6 729 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam, 

Jak w temacie mam ten sam problem. Niestety trawa to już 3 dzień z kolei a ja mnie dalej wyświetla się ten komunikat. 

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK88
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
10-01-2020
Wiadomość 4 z 9 (1 684 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Wczoraj mieliśmy utrudnienia związane z działaniem bankowości. Już wszystko wróciło do normy Emotikon: Szczęśliwy 
Jeśli u Ciebie w dalszym ciągu występują, daj nam znać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
386
104
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (1 607 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

U mnie dalej nie dział historia transakcji
Odpowiedz
0 Lajków
Szymonl
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
12-05-2020
Wiadomość 6 z 9 (672 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Szymonl Jeśli logujesz się za pomocą przeglądarki internetowej, to spróbuj wyczyścić jej dane i pamięć podręczną. Możesz to zrobić w jej ustawieniach.
Daj znać, czy się udało.
Jeśli nie, to proszę, napisz, jaki komunikat widzisz u siebie na ekranie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
585
126
07-06-2017
Wiadomość 7 z 9 (648 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam ,mam aplikacje na 3 urządzeniach i na tablecie nie moge po wpisaniu PINu sie zalogować .Taki komunikat: problem z pobraniem danych ,spróbuj ponownie i bez rezultatu próbowałam sie zalogować przez stronę banku i tez mnie nie wpuszcza .Prosze o pomoc i odpiedz co jest powodem
Odpowiedz
0 Lajków
Gosia65
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
12-05-2020
Wiadomość 8 z 9 (643 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

@Gosia65 W opisanej sytuacji proponuję żebyś nadała nowe hasło do bankowości. Taką możliwość znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie, spróbuj nadać nowy kod PIN do aplikacji i się zalogować. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
386
104
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (539 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pytanie odnośnie decyzji wstępnej kredytu

Czy w takiej sytuacji po upływie tych 30 dni, można od razu wnioskować jeszcze raz o taki sam kredyt i czy może mieć to jakieś negatywne skutki i za drugim razem bank może z tego powodu 'krzywo na to

...

10-07-2020
Re: Pytanie odnośnie decyzji wstępnej kredytu

Dokumenty tracą ważność po 30 dniach i nie można wydłużyć tego terminu.

10-07-2020
Re.: Problem z uruchomieniem kredytu

Witaj,

Rozumiem, że sytuacja w jakiej się znalazłaś jest trudna i budzi wiele emocji. Jednak fakt, że zakupiłaś nieruchomość za niższą cenę (gratulacje) niż deklarowana ma wpływ na LTV wniosku a co za

...

09-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy