Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam, potrzebuję pobrać potwierdzenie przelewu, ale ani na komputerze ani w aplikacji mobilnej nie mogę otworzyć historii transakcji. Wszystko inne działa poprawnie. Otrzymuję komunikat: Nie udało się pobrać danych.

Odpowiedz
0 Lajków
Elgirhath
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
10-12-2018
Wiadomość 1 z 9 (6 957 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Jest to kolejna awaria w ING w ciągu kilku ostatnich dni...

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 2 z 9 (6 906 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

@Elgrithath @RadkoR Mieliśmy dzisiaj problemy z naszą bankowością. @Elgrithath Przez to nie mogłeś pobrać potwierdzenia przelewu. Proszę zaloguj się ponownie. Teraz będziesz mógł pobrać daną transakcję.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 3 z 9 (6 867 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam, 

Jak w temacie mam ten sam problem. Niestety trawa to już 3 dzień z kolei a ja mnie dalej wyświetla się ten komunikat. 

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK88
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
10-01-2020
Wiadomość 4 z 9 (1 822 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Wczoraj mieliśmy utrudnienia związane z działaniem bankowości. Już wszystko wróciło do normy Emotikon: Szczęśliwy 
Jeśli u Ciebie w dalszym ciągu występują, daj nam znać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
397
107
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (1 745 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

U mnie dalej nie dział historia transakcji
Odpowiedz
0 Lajków
Szymonl
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
12-05-2020
Wiadomość 6 z 9 (810 wyświetleń)
Highlighted

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Szymonl Jeśli logujesz się za pomocą przeglądarki internetowej, to spróbuj wyczyścić jej dane i pamięć podręczną. Możesz to zrobić w jej ustawieniach.
Daj znać, czy się udało.
Jeśli nie, to proszę, napisz, jaki komunikat widzisz u siebie na ekranie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
609
127
07-06-2017
Wiadomość 7 z 9 (786 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam ,mam aplikacje na 3 urządzeniach i na tablecie nie moge po wpisaniu PINu sie zalogować .Taki komunikat: problem z pobraniem danych ,spróbuj ponownie i bez rezultatu próbowałam sie zalogować przez stronę banku i tez mnie nie wpuszcza .Prosze o pomoc i odpiedz co jest powodem
Odpowiedz
0 Lajków
Gosia65
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
12-05-2020
Wiadomość 8 z 9 (781 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

@Gosia65 W opisanej sytuacji proponuję żebyś nadała nowe hasło do bankowości. Taką możliwość znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie, spróbuj nadać nowy kod PIN do aplikacji i się zalogować. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
397
107
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (677 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Poręczenie pod dofinansowanie na działalność gospodarczą

Cieszę się, że nasza oferta Cię zainteresowała. Jeśli prowadzisz działalność w branży IT, prawniczej, jesteś lekarzem lub farmaceutą - możesz zawnioskować o kredyt hipoteczny w naszym banku. 
W sytuac

...

14-08-2020
Re: Działalność gospodarcza w ING

Rzeczywiście, w związku z pandemią zmieniliśmy politykę kredytową. Aktualnie nie akceptujemy dochodu z tytułu prowadzonej działalności. 
Niewykluczone, że w najbliższym czasie się to zmieni. 

 

14-08-2020
Re: Zmiana mieszkania

Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości Emotikon: Smutny W opisanej przez Ciebie sytuacji konieczne jest zawnioskowanie o nowy kredyt. 
Zachęcam do kontaktu z nami (32 357 00 65). Chętnie przedstawimy szczegóły. 

 

14-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy