Bankowość internetowa

Odpowiedz

Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam, potrzebuję pobrać potwierdzenie przelewu, ale ani na komputerze ani w aplikacji mobilnej nie mogę otworzyć historii transakcji. Wszystko inne działa poprawnie. Otrzymuję komunikat: Nie udało się pobrać danych.

Odpowiedz
0 Lajków
Elgirhath
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-12-2018
Wiadomość 1 z 9 (14 084 wyświetleń)

Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Jest to kolejna awaria w ING w ciągu kilku ostatnich dni...

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 2 z 9 (14 033 wyświetleń)

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

@Elgrithath @RadkoR Mieliśmy dzisiaj problemy z naszą bankowością. @Elgrithath Przez to nie mogłeś pobrać potwierdzenia przelewu. Proszę zaloguj się ponownie. Teraz będziesz mógł pobrać daną transakcję.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 9 (13 995 wyświetleń)

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam, 

Jak w temacie mam ten sam problem. Niestety trawa to już 3 dzień z kolei a ja mnie dalej wyświetla się ten komunikat. 

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-01-2020
Wiadomość 4 z 9 (8 950 wyświetleń)

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Wczoraj mieliśmy utrudnienia związane z działaniem bankowości. Już wszystko wróciło do normy Emotikon: Szczęśliwy 
Jeśli u Ciebie w dalszym ciągu występują, daj nam znać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (8 873 wyświetleń)

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

U mnie dalej nie dział historia transakcji
Odpowiedz
0 Lajków
Szymonl
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-05-2020
Wiadomość 6 z 9 (7 938 wyświetleń)

Re: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Szymonl Jeśli logujesz się za pomocą przeglądarki internetowej, to spróbuj wyczyścić jej dane i pamięć podręczną. Możesz to zrobić w jej ustawieniach.
Daj znać, czy się udało.
Jeśli nie, to proszę, napisz, jaki komunikat widzisz u siebie na ekranie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 7 z 9 (7 914 wyświetleń)

Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

Witam ,mam aplikacje na 3 urządzeniach i na tablecie nie moge po wpisaniu PINu sie zalogować .Taki komunikat: problem z pobraniem danych ,spróbuj ponownie i bez rezultatu próbowałam sie zalogować przez stronę banku i tez mnie nie wpuszcza .Prosze o pomoc i odpiedz co jest powodem
Odpowiedz
0 Lajków
Gosia65
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-05-2020
Wiadomość 8 z 9 (7 910 wyświetleń)

Re: Re.: Historia: nie udało się pobrać danych na wszystkich urządzeniach

@Gosia65 W opisanej sytuacji proponuję żebyś nadała nowe hasło do bankowości. Taką możliwość znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie, spróbuj nadać nowy kod PIN do aplikacji i się zalogować. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (7 806 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy