23-05-2020 21:28 – ostatnio edytowany 25-05-2020 12:13 przez IlonaU
Witaj
Otrzymałem jeden kod aktywacyjny i zadzwoniłem na infolinię, aby go aktywować
Potem poszedłem na stronę i kliknąłem Nadaj nowe hasło
Poprosił mnie o podanie mojego dowodu rejestracyjnego, numeru identyfikacyjnego i panieńskiego nazwiska matki.
W następnym formularzu utworzyłem nowe hasło.
Następnie następny formularz poprosił mnie o podanie kodu SMS wysłanego na Twój telefon.
Nie otrzymałem jednak żadnego tekstu
Jaki jest problem?
Proszę o pomoc w aktywacji mojej bankowości internetowej
24-05-2020 16:34
@Enjoy Możliwe, że podałeś błędne dane na pierwszej stronie formularza o nadanie nowego hasła. Proszę, sprawdź te dane z umową i spróbuj jeszcze raz. Przy okazji wyłącz i włącz telefon. Jeśli SMS "wisi" w sieci, to taki restart pomoże. W przypadku dodatkowego kłopotu z ponowną aktywacją bankowości internetowej zadzwoń do nas jeszcze raz na infolinię. Specjalista sprawdzi w systemie dokładnie proces aktywacji i będzie w stanie Ci pomóc
24-05-2020 18:53
Dziękuję za odpowiedź.
Zadzwoniłem na infolinię, a na początku zadał mi pytania bezpieczeństwa, aby uzyskać dostęp do moich danych.
Odpowiedzi na wszystkie pytania były prawidłowe i sprawdził moje dane z jakiego powodu nie mogę aktywować bankowości online, a następnie powiedział, że w pierwszym formularzu, który podałem, był błąd. ale już odpowiedziałem mu na te same poprawne dane, które udowodniłem.
Wydaje mi się, że istnieje problem ticyniczny.
Teraz mam tylko jedną szansę.
Potrzebuję pomocy proszę.
25-05-2020 10:05
Podejrzewam, że błędnie wypełniasz pierwszą stronę formularza aktywacji. Najczęściej pojawia się błąd w nazwisku rodowym mamy. Jeśli podasz je inaczej niż w naszym systemie, to nie wysyłamy wtedy kodu SMS.
Proszę, sprawdź raz jeszcze te dane.
27-05-2020 02:57
W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!
Nie wiem, co się właściwie dzieje.
Jestem prawie pewien, że moje dane są prawidłowe, które wprowadziłem.
27-05-2020 22:17
Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod.
Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infolinia czynna jest 24/7.
28-05-2020 00:00
dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem co się dzieje.
Ile razy mogę zamówić jeden kod?
29-05-2020 06:11
Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?
29-05-2020 12:21
Pierwszy kod aktywacyjny, który dostałem, nie zadziałał, więc infolinia poprosiła mnie o ponowne żądanie innego kodu.
Nie mam pojęcia, dlaczego pierwszy kod nie został aktywowany.
Dziękuję Ci
30-05-2020 07:13
Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumieliśmy- podsumuje to.
Zamówiłeś przez ogólną stronę kod aktywacyjny.
Gdy go dostałeś- aktywowałeś na infolinii.
Nie udało Ci się z niego skorzystać i chciałeś zamówić nowy.
Na naszej stronie internetowej, gdy ponownie wypełniasz wniosek- nie możesz jej zamówić?
Tak to wygląda obecnie @Enjoy?
Jeżeli tak- zadzwoń ponownie do nas: +48 32 357 00 69.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Poproś, aby specjalista zastrzegł kopertę, którą zamówiłeś.
Dopiero wtedy ponownie spróbuj wypełnić wniosek o zamówienie nowej
Gdy otrzymujesz pocztą kopertę- najpierw aktywujesz ją na naszej infolinii, którą podałam powyżej.
Dzięki temu, gdy wypełniasz wniosek o aktywację usługi- wpisujesz kod z koperty i nowy numer telefonu, na który masz otrzymywać kody autoryzacyjne.
Dodam, że koperta ważna jest 30 dni.
Daj znać, czy się udało
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |