Odpowiedz

Pomóż aktywować kod

[ Edytowane ]

 

Witaj
Otrzymałem jeden kod aktywacyjny i zadzwoniłem na infolinię, aby go aktywować
Potem poszedłem na stronę i kliknąłem  Nadaj nowe hasło

Poprosił mnie o podanie mojego dowodu rejestracyjnego, numeru identyfikacyjnego i panieńskiego nazwiska matki.

W następnym formularzu utworzyłem nowe hasło.
Następnie następny formularz poprosił mnie o podanie kodu SMS wysłanego na Twój telefon.

Nie otrzymałem jednak żadnego tekstu

 

 

Jaki jest problem?
Proszę o pomoc w aktywacji mojej bankowości internetowej

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 1 z 12 (10 627 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

@Enjoy Możliwe, że podałeś błędne dane na pierwszej stronie formularza o nadanie nowego hasła. Proszę, sprawdź te dane z umową i spróbuj jeszcze raz. Przy okazji wyłącz i włącz telefon. Jeśli SMS "wisi" w sieci, to taki restart pomoże. W przypadku dodatkowego kłopotu z ponowną aktywacją bankowości internetowej zadzwoń do nas jeszcze raz na infolinię. Specjalista sprawdzi w systemie dokładnie proces aktywacji i będzie w stanie Ci pomóc Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 12 (10 555 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Dziękuję za odpowiedź.
Zadzwoniłem na infolinię, a na początku zadał mi pytania bezpieczeństwa, aby uzyskać dostęp do moich danych.

Odpowiedzi na wszystkie pytania były prawidłowe i sprawdził moje dane z jakiego powodu nie mogę aktywować bankowości online, a następnie powiedział, że w pierwszym formularzu, który podałem, był błąd. ale już odpowiedziałem mu na te same poprawne dane, które udowodniłem.
Wydaje mi się, że istnieje problem ticyniczny.

Teraz mam tylko jedną szansę.
Potrzebuję pomocy proszę.

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 3 z 12 (10 542 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Podejrzewam, że błędnie wypełniasz pierwszą stronę formularza aktywacji. Najczęściej pojawia się błąd w nazwisku rodowym mamy. Jeśli podasz je inaczej niż w naszym systemie, to nie wysyłamy wtedy kodu SMS.
Proszę, sprawdź raz jeszcze te dane.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 12 (10 465 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!

Nie wiem, co się właściwie dzieje.

Jestem prawie pewien, że moje dane są prawidłowe, które wprowadziłem.

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 5 z 12 (10 371 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod. 

Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infolinia czynna jest 24/7. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 6 z 12 (10 330 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem co się dzieje.
Ile razy mogę zamówić jeden kod?

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 7 z 12 (10 315 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 12 (10 248 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Pierwszy kod aktywacyjny, który dostałem, nie zadziałał, więc infolinia poprosiła mnie o ponowne żądanie innego kodu.
Nie mam pojęcia, dlaczego pierwszy kod nie został aktywowany.

Dziękuję Ci

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 9 z 12 (10 226 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumieliśmy- podsumuje to.
Zamówiłeś przez ogólną stronę kod aktywacyjny.
Gdy go dostałeś- aktywowałeś na infolinii.
Nie udało Ci się z niego skorzystać i chciałeś zamówić nowy.
Na naszej stronie internetowej, gdy ponownie wypełniasz wniosek- nie możesz jej zamówić?
Tak to wygląda obecnie @Enjoy?


Jeżeli tak- zadzwoń ponownie do nas: +48 32 357 00 69.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Poproś, aby specjalista zastrzegł kopertę, którą zamówiłeś.
Dopiero wtedy ponownie spróbuj wypełnić wniosek o zamówienie nowejEmotikon: Szczęśliwy
Gdy otrzymujesz pocztą kopertę- najpierw aktywujesz ją na naszej infolinii, którą podałam powyżej.
Dzięki temu, gdy wypełniasz wniosek o aktywację usługi- wpisujesz kod z koperty i nowy numer telefonu, na który masz otrzymywać kody autoryzacyjne.
Dodam, że koperta ważna jest 30 dni.

Daj znać, czy się udało Emotikon: Mrugający

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 10 z 12 (10 183 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy