Płatności

Odpowiedz

zwrot na zamkniętą kartę

Dzień dobry,

 

Dokonałem zakupu w serwisie Allegro i opłaciłem zamówienie kartą kredytową ING. Towar okazał się jednak wadliwy i musiałem go zwrócić. Niestety zamknąłem kartę kredytową zanim dokonano zwrotu, nie pomyślałem o tym że płaciłem właśnie tą kartą i może pojawić się problem.

 

Co się stanie w takiej sytuacji? Karta widnieje już jako zamknięta, a wczoraj otrzymałem informację że dokonano zwrotu właśnie na nią.

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
43
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 5 (2 960 wyświetleń)

Re: zwrot na zamkniętą kartę

Jeżeli nadal w systemie widzisz swoją prywatną kartę kredytową i rachunek tej karty- mimo tego, że jest zamknięta- pieniądze zostaną na koncie karty zaksięgowaneEmotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (2 881 wyświetleń)

Re: zwrot na zamkniętą kartę

Kartę widzę, ale jest wyszarzona z opisem zamknięta.

Jeżeli zwrot wpłynie na taką kartę, to w jaki sposób odzyskam te pieniądze?

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
43
3
22-12-2015
Wiadomość 3 z 5 (2 878 wyświetleń)

Re: zwrot na zamkniętą kartę

Już wszystko jasne.

Zwrot właśnie dotarł, telefonicznie złożyłem dyspozycję o bezpłatne przeksięgowanie na rachunek.

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
43
3
22-12-2015
Wiadomość 4 z 5 (2 873 wyświetleń)

Re: zwrot na zamkniętą kartę

Czyli jak wspominałam- na konto, do którego przypisana była Twoja karta Emotikon: Szczęśliwy
Super, że już złożyłeś tę dyspozycję- właśnie miałam o niej pisać😊

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 868 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Dzisiaj otrzymałam decyzję pozytywną, w czwartek podpiszę umowę Emotikon: Szczęśliwy nawet nie wierzę.

07-05-2021
Problem ze ściągnięciem aplikacji

Witam, wczoraj aplikacja mobilna nie chciała mnie przepuscic bez ściągnięcia aktualizacji w sklepie. Jak wchodzilam na sklep, to strona nie chciała się załadować. Dzisiaj usunęłam aplikację i chciałam...

07-05-2021
Re: Płatne subskrypcje

W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.

Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę

...

07-05-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy