17-06-2020 09:00
Dzień dobry,
Dokonałem zakupu w serwisie Allegro i opłaciłem zamówienie kartą kredytową ING. Towar okazał się jednak wadliwy i musiałem go zwrócić. Niestety zamknąłem kartę kredytową zanim dokonano zwrotu, nie pomyślałem o tym że płaciłem właśnie tą kartą i może pojawić się problem.
Co się stanie w takiej sytuacji? Karta widnieje już jako zamknięta, a wczoraj otrzymałem informację że dokonano zwrotu właśnie na nią.
18-06-2020 09:05
Jeżeli nadal w systemie widzisz swoją prywatną kartę kredytową i rachunek tej karty- mimo tego, że jest zamknięta- pieniądze zostaną na koncie karty zaksięgowane
18-06-2020 09:14
Kartę widzę, ale jest wyszarzona z opisem zamknięta.
Jeżeli zwrot wpłynie na taką kartę, to w jaki sposób odzyskam te pieniądze?
18-06-2020 09:50
Już wszystko jasne.
Zwrot właśnie dotarł, telefonicznie złożyłem dyspozycję o bezpłatne przeksięgowanie na rachunek.
18-06-2020 10:16
Czyli jak wspominałam- na konto, do którego przypisana była Twoja karta
Super, że już złożyłeś tę dyspozycję- właśnie miałam o niej pisać😊
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |