27-07-2018 15:43
28-07-2018 16:14
Jeśli na koncie walutowym miałeś odpowiednią kwotę pieniędzy to system powinien wypłacić bezpośrednio euro. Za taką wypłatę pobieramy prowizję 3% kwoty wypłaty chyba, że masz właczony pakiet darmowych wypłat za granicą. Jeśli na koncie w euro brakło pieniędzy to wypłatę prawidłowo rozliczyliśmy z konta złotówkowego. Niektóre bankomaty oraz terminale płatnicze oferują możliwość wybrania opcji o nazwie Dynamic Currency Conversion. Pozwala ona na wykonanie transakcji w walucie kraju, w którym wydana jest karta, czyli np. w PLN. Dlatego też, jeśli chcesz zapłacić kartą lub wypłacić pieniądze bezpośrednio z konta walutowego należy tę opcję pominąć – w przeciwnym razie płatność rozliczona zostanie na koncie osobistym w PLN.
28-07-2018 16:29
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |