24-07-2018 09:43
Witam, mam karte debetową do konta Direct ktora wygasa 08/2018 - czyli za kilka dni jak rozumiem, czy ING nie przysle mi automatycznie nowej karty na wymiane? Do dzisiaj nie dostalem zadnej informacji ani przesyłki.
24-07-2018 13:39
Karta ważna jest do ostatniego dnia miesiąca.
Nową wysyłamy na adres do korespondencji przed upływem ważności dotychczasowej.
Jeżeli byłby on nieaktualny - skontaktuj się z nami 32 357 00 12.
25-07-2018 20:38
26-07-2018 20:54
@MarekH Wszystko wskazuje na to, że Twoja nowa karta kredytowa jest już w trakcie produkcji. Stąd też w swojej aplikacji możesz już widzieć datę ważności karty, która niebawem do Ciebie dotrze.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |