Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)
Witam Wszystkich,
Mam taki problem - po wysłaniu prośby o przelew (z telefonu Huawei Mate20 lite - Android, zarówno z konta ING jak i np. mBank) do mojej żony (tel. Samsung), niezależnie od kwoty - kiedy ona otwiera ta prośbę w aplikacji ING po swojej stronie, i dochodzi do momentu potwierdzenia - przy ostatnim kroku - akceptacji - aplikacja się wysypuje i zamyka. Co ciekawe, dokładnie tak samo to
Transakcja (przelew) - brak możliwości zmiany kategorii (błąd)
Witam,
Otrzymałem przelew który został skategoryzowany przez algorytm banku automatycznie jako kategoria "nie analizuj" i nie da się tego zmienić.
Kiedy próbuję zmienić tą kategorię - zarówno w aplikacji mobilnej jak i internetowej - otrzymuję błąd "wystąpił błąd, nie udało się zapisać kategorii".
Witam, mam karte debetową do konta Direct ktora wygasa 08/2018 - czyli za kilka dni jak rozumiem, czy ING nie przysle mi automatycznie nowej karty na wymiane? Do dzisiaj nie dostalem zadnej informacji ani przesyłki.