Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Witam Wszystkich,

 

Mam taki problem - po wysłaniu prośby o przelew (z telefonu Huawei Mate20 lite - Android, zarówno z konta ING jak i np. mBank) do mojej żony (tel. Samsung), niezależnie od kwoty - kiedy ona otwiera ta prośbę w aplikacji ING po swojej stronie, i dochodzi do momentu potwierdzenia - przy ostatnim kroku - akceptacji - aplikacja się wysypuje i zamyka. Co ciekawe, dokładnie tak samo to wygląda w drugą stronę kiedy ona ze swojego konta ING i telefonu wysyła mi prośbę o przelew na ING.


Czy ktoś miał podobne problemy?

 

Fakt że dzieje się to z aplikacją na różnych telefonach, dwóch różnych osób, i przy prośbach z różnych banków, wskazuje dla mnie na problem z aplikacją. Dodam że oboje prze-instalowaśmy aplikacje, ale nic nie pomaga, oba numery są dodane do BLIk itp.

 

Dziękuje

Odpowiedz
0 Lajków
shemeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-07-2018
Wiadomość 1 z 4 (6 243 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Dziękujemy, że nam to zgłaszasz. Znamy ten problem Emotikon: Smutny Pracujemy nad jego rozwiązaniem. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (6 200 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Dziękuje za odpowiedź, czy jest znany chociaż przybliżony termin rozwiązania?

 

Zakładam że problem jest dużo szerszy skoro jest Państwu znany, a nie ukrywam - dość mocno frustrujący, to jedna z bazowych funkcjonalności. 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
shemeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (6 196 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Niestety nie wiemy jeszcze ile to potrwa Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (6 133 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

Witam serdecznie,

 

Otrzymałem pozytywną decyzję kredytową na kredyt hipoteczny, wszystkie sprawy do tego momentu załatwiłem online. Jestem już po spotkaniu online ze specjalistą gdzie omówiliśmy projek

...

22-04-2025
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?

Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności

...

22-04-2025
Re.: Rozliczenie dywidendy z etf

Prześlij do nas to pytanie w module Makler w zakładce "Wiadomości" lub przedzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
Bę...

22-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy